BasBQ
Beef en Steak

Afdakje

kees_buddingh

Tondelzoeker
Berichten
11
Hallo beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een klein afdakje voor een Weber Genesis.
Waar de bbq onder past, zo wel als opslag als in gebruik.
Gr Kees
 
Je kunt natuurlijk voor een partytent gaan of iets als een zonnezeil, ik heb jaren een vrij zwaar uitgevoerde parasol gebruikt.

Maar je kunt natuurlijk ook kijken naar de bouwpakketten van bv een carport of je gaat echt los en bouwt een overkapping, had je al even bij het volgende gekeken:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/de-rookkamer/waar-staat-jouw-bbq
 
Blokker heeft/had een zonnezeil van 3,60x3,60x3,60 voor ? 12,99. Misschien iets om uit te proberen.
 
Ik heb dit ff snel in elkaar geflanst.
Paar palen wat schroeven en klaar.En als je ipv zonnepanelen golfplaten neemt ben je voor een paar euro klaar. (En zelfs met een paar MP zonnepanelen verdient het zich zo terug )
 
En daar passen zomaar 3 auto's onder!
 
Gelukkig geeft die rook helemaal geen vette aanslag op je zonnepanelen waardoor hun rendement drastisch omlaag zou gaan =))
 
Gelukkig vertekend de foto en trekt de meeste rook langs/over de panelen :D .Na 3/4 jaar geen(merkbare ) verhoogde vervuiling tov de panelen die geen rook zien. De luchtkwaliteit is blijkbaar overal even slecht hier ;-)
 
drdre67 zei:
Gelukkig vertekend de foto en trekt de meeste rook langs/over de panelen :D .Na 3/4 jaar geen(merkbare ) verhoogde vervuiling tov de panelen die geen rook zien. De luchtkwaliteit is blijkbaar overal even slecht hier ;-)
Gelukkig maar, dan klagen de buren tenminste ook nooit over de rook
=)) =)) =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan