Gisteren kwam ik op Tasty.com een recept tegen van een aardappel lasagne cake.
Heel simpel, je schilt en snijdt wat aardappels in dunne plakjes.
Bakt wat uien, peen, gehakt en spinazie.
Maak samen met wat kaas er een soort van laagjes in een cakeblik.
Het ging niet helemaal als gepland, ik had de piepers van te voren geschild en gesneden, maar die waren helemaal krom gaan staan.
Dus de schijfjes een paar minuten gekookt maar dat hielp slechts gedeeltelijk. Toen zag ik dat het 90 minuten op 175 C moest…..
Dat was in mijn ogen te lang aangezien alles al gaar was of bijna gaar. Dus de lange in de oven op 175C en de kleine op 200C op de barbecue.
Na een uur was het meer dan 80C kern dus goed gaar.
Even laten rusten en omkeren
Leuk om te maken en lekker om te eten. De volgende keer alleen steviger kruiden, extra belegen kaas in plaats van jonge kaas en de piepers gelijk gebruiken
.
Bedankt voor het kijken.
Heel simpel, je schilt en snijdt wat aardappels in dunne plakjes.
Bakt wat uien, peen, gehakt en spinazie.
Maak samen met wat kaas er een soort van laagjes in een cakeblik.
Het ging niet helemaal als gepland, ik had de piepers van te voren geschild en gesneden, maar die waren helemaal krom gaan staan.
Dus de schijfjes een paar minuten gekookt maar dat hielp slechts gedeeltelijk. Toen zag ik dat het 90 minuten op 175 C moest…..
Dat was in mijn ogen te lang aangezien alles al gaar was of bijna gaar. Dus de lange in de oven op 175C en de kleine op 200C op de barbecue.
Na een uur was het meer dan 80C kern dus goed gaar.
Even laten rusten en omkeren
Leuk om te maken en lekker om te eten. De volgende keer alleen steviger kruiden, extra belegen kaas in plaats van jonge kaas en de piepers gelijk gebruiken
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Bedankt voor het kijken.