Beef en Steak

Aanschaffen Grizzly Grills Large Elite

Wormenvoer

Tondelzoeker
Beste bbqers,

Op dit moment heb ik al een tijdje een compact kamado, maar ik ben opzoek naar wat groters. Nu zag ik bij de welkoop een Grizzly Grills Elite Large staan. Vind het bedrag meevallen en heb nog een bon van 20% korting van de Welkoop. Heeft iemand ervaring met deze kamados?

Groetennnn

Hey, zelf geen ervaring mee maar ik zou zeggen, geef even Grizzly grills in bij de zoekfunctie op deze site, daar staat al heel wat in.

Wat @Roland zegt. Er is een Grizzly Grills draadje. Ervaringen zijn wisselend.

Heb geen ervaring met deze Kamado maar als ik alle wisselende ervaringen hier op het forum lees zou ik persoonlijk de gok niet durven nemen.

Kan niet in je portomonnee kijken maar zou iets langer doorsparen en dan een net iets bekender merk aanschaffen.

Mijn Ervaring met Grizzly Grill Kamado is niet echt positief te noemen helaas. Ik heb destijds in nog geen jaar tijd 4 stuks versleten, elke keer ging het ceramiek kapot. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd uitstekend ben geholpen destijds door Grizzly Grills en elke keer een nieuwe heb gekregen. Maar na 4 keer alles in elkaar en uit elkaar te hebben gehaald heb ik mijn geld terug gevraagd en ben ik voor een KJ2 gegaan en deze werkt tot op vandaag perfect.

Voor het geld een mooie Kamado. Is hier en daar wel wat op aan te merken, maar verbeteringen zijn ondertussen doorgevoerd. Eigenaren hebben vervangende scharnieren gehad en scheurtjes in het ceramiek worden netjes vervangen met nieuwe onderdelen.

Zeg niet dat KJ beter of slechter is, maar ook die hebben issues. Zie https://r.tapatalk.com/shareLink/to...&share_fid=27482&share_type=t&link_source=app

Al met al een leuke Kamado, maar het heeft iteraties in het begin veroorzaakt. Heb hem nu nog steeds overigens.

Zie voor de rest het eerdere draadje over Grizzly Grills.

Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk

Heeft KJ nog steeds issues of was dat alleen met de oudere modellen waarbij de firebox uit 1 geheel bestond?

Heeft KJ nog steeds issues of was dat alleen met de oudere modellen waarbij de firebox uit 1 geheel bestond?
Dit is een Grizzly Grills draadje. Voor KJ mag je iets nieuws opstarten.

Mijn Ervaring met Grizzly Grill Kamado is niet echt positief te noemen helaas. Ik heb destijds in nog geen jaar tijd 4 stuks versleten, elke keer ging het ceramiek kapot. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd uitstekend ben geholpen destijds door Grizzly Grills en elke keer een nieuwe heb gekregen. Maar na 4 keer alles in elkaar en uit elkaar te hebben gehaald heb ik mijn geld terug gevraagd en ben ik voor een KJ2 gegaan en deze werkt tot op vandaag perfect.
ik deel helaas de ervaring met de grizzly grill,
mijm zwager ook..

We hebbe het er ook al over gehad in sticky zijn intro.

Sticky intro

Ik ben blij dat ik mijn geld heb terug weten te krijgen na de voor mijn gevoel miskoop bij de welkoop.

Terug
Bovenaan Onderaan