Hallo iedereen,
Ik ben Michiel en kom uit Heerhugowaard. Ik BBQ al heel lang maar nooit al te fancy. Wel altijd zelf vlees marineren etc maar dan gewoon op de kolen bbq. Roken doe ik tot nu toe alleen makrelen in een klein tafel rookoventje. Maar nu wil ik beginnen met wat meer low en slow met rook.
Nu heb ik me wat ingelezen en dit zijn de types die ik overwoog:
Aangezien ze allemaal nu ongeveer hetzelfde kosten (800€ BF deals) ben ik door het direct grillen op de vlam uitgekomen bij de Pitboss. Dit lijkt mij dus een redelijke alleskunner en ik wil het graag bij 1 bbq houden (voorlopig ;-) )
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben Michiel en kom uit Heerhugowaard. Ik BBQ al heel lang maar nooit al te fancy. Wel altijd zelf vlees marineren etc maar dan gewoon op de kolen bbq. Roken doe ik tot nu toe alleen makrelen in een klein tafel rookoventje. Maar nu wil ik beginnen met wat meer low en slow met rook.
Nu heb ik me wat ingelezen en dit zijn de types die ik overwoog:
- Burnhard Flint
- Pitboss pro/ navigator
- Smokey Bandit The Lumberjack
Aangezien ze allemaal nu ongeveer hetzelfde kosten (800€ BF deals) ben ik door het direct grillen op de vlam uitgekomen bij de Pitboss. Dit lijkt mij dus een redelijke alleskunner en ik wil het graag bij 1 bbq houden (voorlopig ;-) )
- Kan ik dan beter voor de pro/ navigator gaan of moet ik dan voor de 1230 combi gas/pellet smoker.
- Als ik voor de pro ga. Ik kan de 1125 voor dezelfde prijs krijgen als de 850 of dit nog heel veel uitmaakt qua verbruik want ik denk niet dat ik die extra ruimte veel ga gebruiken.
- Of moet ik voor de navigator gaan die goedkoper is maar dan mis je de wifi en kan je alleen in stappen van 10 graden instellen begreep ik. Ga je dat missen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Laatst bewerkt: