Beef en Steak

Aangenaam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bjarnne
  • Startdatum Startdatum
B

Bjarnne

Gast
Goedenavond,

Als eigenaar en chef kok van Brasserie de Mallemok om 23:57 eindelijk even tijd om rond te neuzen, altijd op zoek naar ideeen en toen hier terecht gekomen.

Wij zijn zo gelukkig om dagelijks onze beide Monoliths en onze direct houtskoolgrill aan te steken als onderdeel van ons concept, twee maanden geleden een Oklahoma Joe Smoker gevonden en deze is ondertussen belangrijk onderdeel van de houtgestookte familie geworden.

Hoop hier veel te mogen delen en vinden.

Vriendelijke groeten,

Bj?rn de Bruijn

Mogguh,  als vleesverwerker met een koksdiploma zeg ik, welkom! En ik weet zeker dat t je gaat bevallen hier. Have fun en vergeet vooral niet te delen (behalve geheime restaurant recepten dan..)

Welkom en veel plezier hier!!

Welkom Bj?rn, heel veel plezier en inspiratie gewenst hier!

En als huisvrouw met een ruime levenservaring zeg ik ook WELKOM hier!

hoi Bj?rn,
welkom bij dit edele genootschap

Hoi Bj?rn, welkom bij het BBQ Genootschap

p.s. mooie toko Bj?rn!!!
Misschien ooit een keer een leuke locatie voor een meeting van het BBQ Genootschap....

Welkom, ik verkoop auto onderdelen maar kan ook Q -en  :D
Voor ieder wat wils hier haha.
Veel plezier! En waar zit je restaurant? Misschien een bezoekje waard met zoveel houtskool onder dak!

Van harte welkom bij het Genootschap! Zit je restaurant op Scheveningen? Mallemok is een typisch Schevenings woord :)

structor zei:
En deze it-nerd (geen idee wat dit toevoegd maar ik volg goed voorbeeld ) zegt ook welkom!

Word nou een een leider ipv een volger Emiel! =))

Welkom

Welkom Bj?rn.

Terug
Bovenaan Onderaan