Beef en Steak

Aangenaam

GrØnnelygte

Tondelzoeker
Berichten
3
Hey

Ik ben Steven (30j) en ben een paar jaar geleden samen gaan wonen met mijn vriendin. Sindsdien is koken echt een hobby van me geworden met een grote voorkeur voor BBQ (anders was ik hier uiteraard niet ;)).

Ik was op zoek naar een forum voor tips & tricks om zo mijn skills wat te verbeteren.
Dit genootschap lijkt me de ideale plek daarvoor.

Momenteel werk ik met een Jamestown smoker aldon voor te roken en te grillen. Voor te grillen is hij top, voor te roken niet echt, aangezien er veel warmte/rook tussen de openingen verloren gaat. Vandaar dat ik aan het kijken ben om een 2e te kopen. Ik was eerst voor een Kamado aan het kijken maar toen kwam ik de weber smokey mountain tegen. Aangezien ik hier veel goede ervaringen lees over de WSM gaat het waarschijnlijk deze worden (is ook wat vriendelijker voor het budget 🙃).

Alvast bedankt voor alle tips & tricks die jullie hier delen!

Cheers!
 
Welkom.
Ik gebruik ook geen hi-end smoker maar heb deze gemodificeerd met wat vilt pakkingen voor smokers. Dit maakt een wereld van verschil. Misschien een tip waar je iets mee kunt
 
Welkom Steven, de wsm47 is een fijne bbq weet ik uit ervaring
check ook even marktplaats ze zijn praktisch onverwoestbaar.
 
Welkom Steven!
Met een WSM evt van Marktplaats kan je zeer budget vriendelijk aan de gang.
 
Welkom.
Ik gebruik ook geen hi-end smoker maar heb deze gemodificeerd met wat vilt pakkingen voor smokers. Dit maakt een wereld van verschil. Misschien een tip waar je iets mee kunt
Bedankt voor de tip. Deze had ik inderdaad ook al gezien. Ik heb alleen geen zin om nog meer geld in dat ding te steken want hij begint ook al te roesten op veel plaatsen. Het was ook maar een goedkope dus ik had er niet meer van verwacht.
 
Stel dat je een WSM 57 cm én een Weber 57 cm bbq koopt NIEUW heb je rond de € 1000,- mega veel ruimte .
Kan je zowat een catering beginnen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan