Beef en Steak

Aangenaam!

Gido.V

Vuurmaker
Hallo allemaal!

Ik ben Gido, 26 jaar oud en woonachtig in een dorpje in de buurt van Oss. Nu 2 maandjes aan het barbecueën en ben helemaal verslaafd! De ene na de andere accessoire wordt thuisbezorgd hahah

Sinds afgelopen juni een kamado aangeschaft. Ik ben begonnen met een Urban Chef Large van de intratuin. Deze is vertoonde helaas na 2 maanden gebruik een scheur in het keramiek. Ik heb een dealtje gesloten en de nieuwprijs van die kamado korting gekregen op een Bastard Urban Large!

Ik ben zeer tevreden met deze Bastard. Alleen de topcap sluit niet goed af dus hierover is contact geweest met ze maar nog geen antwoord helaas.

Onderstaan mijn Bastard!

e75d8fd638fe57d33a3915d267634b01.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gido, welkom op deze hangplek voor barbecue verslaafden.

Welkom Gido!

Welkom Gido!
Ik ben zelf ook in het bezit van een Bastard Urban Large. Mijn topcap had minimale speling maar ik las op het forum dat bij sommige mensen de Bastard niet uit ging. Als workaround werd dan de tip gegeven om aluminiumfolie te gebruiken. Dat heb ik getest maar wat een geklooi. Als beter alternatief kan je dan aluminium tape gebruiken. Kost geen drol bij de action 😉
Nog beter is dat Bastard natuurlijk een sluitende topcap levert! 😉👍

Veel bbq plezier!

Welkom Gido!
Ik ben zelf ook in het bezit van een Bastard Urban Large. Mijn topcap had minimale speling maar ik las op het forum dat bij sommige mensen de Bastard niet uit ging. Als workaround werd dan de tip gegeven om aluminiumfolie te gebruiken. Dat heb ik getest maar wat een geklooi. Als beter alternatief kan je dan aluminium tape gebruiken. Kost geen drol bij de action
Nog beter is dat Bastard natuurlijk een sluitende topcap levert!

Veel bbq plezier!

Thanks voor je berichtje! Ik doe er nu inderdaad aluminiumfolie overheen wanneer ik klaar ben. Dit is natuurlijk niet wenselijk. Ik ga er van uit dat Bastard een nieuwe levert want ik heb echt veel speling.

6a666f265d6d858c2837651fae5cad9d.jpg

Welkom Gido

Welkom Gido!
Ik ben zelf ook in het bezit van een Bastard Urban Large. Mijn topcap had minimale speling maar ik las op het forum dat bij sommige mensen de Bastard niet uit ging. Als workaround werd dan de tip gegeven om aluminiumfolie te gebruiken. Dat heb ik getest maar wat een geklooi. Als beter alternatief kan je dan aluminium tape gebruiken. Kost geen drol bij de action
Nog beter is dat Bastard natuurlijk een sluitende topcap levert!

Veel bbq plezier!

Inmiddels bericht van Bastard. Dinsdag wordt een nieuwe topcap geleverd :)

Welkom Gido.

Terug
Bovenaan Onderaan