Beef en Steak

Aangenaam!

RvdMeijs

Tondelzoeker
Gegroet beste BBQ experts en enthousiastelingen!

Zoals zovelen benut ik natuurlijk ook de kans om mezelf hier kort voor te stellen:

Opgroeiende met een ambachtelijke slagerij in de familie leert een mens veel over de vele facetten en toepassingen van vlees, in het bijzonder goed vlees. Dat is wat mij is overkomen, en hoewel ik niet per definitie een carri?re in het slagersvak ambieer ben ik mijzelf des te meer bewust van de vitale rol van goed vlees in een Bourgondische levensstijl. Uitgebreid barbecue?n en lekker tafelen met familie en vrienden op zowel een warme zomeravond als op een winterse avond is dan ook iets wat voor mij bij uitstek de voorkeur geniet.

Ik beschouw mezelf niet als een culinair expert, maar ervaring met diverse kooktechnieken (waaronder barbecue?n natuurlijk) heb ik wel. Barbecue?n is voor mij altijd een plezier, en het is dan ook door deze interesse, samen met mijn achtergrond, dat ik een voorliefde voor keramisch barbecue?n heb opgedaan. Dit voorjaar is het dan ook zover en ga ik dan ook over op een kamado barbecue. De voorkeur gaat uit naar minimaal 16 inch / medium formaat, aangezien ik toch liever iets meer speelruimte wil hebben dan een 13 inch mij kan geven. Daarnaast is het plan op termijn om mijn eigen barbecue tafel in elkaar te knutselen, zodat de zomerse avonden nog specialer worden!

Maar goed, ik word alleen al door dit te schrijven weer te enthousiast dus ik zal verder gezwets voor mezelf houden ;) Op dit forum hoop ik, door middel van jullie expertise, toevoegende kennis op te doen over alle facetten van deze mooie hobby. Eventuele prestaties waar ik zelf trots op ben zal ik natuurlijk ook zo veel mogelijk hier delen!! Alvast bedankt voor een ieders support en aangenaam kennis maken!

Mvg,

Ralph

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Ralph,
Welkom bij het Genootschap.
Leuke introductie!

welkom hier Ralph  :)

Welkom hier Ralph!

Welkom!

Hoi Ralph,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Welkom op dit forum.

Terug
Bovenaan Onderaan