Beef en Steak

aangenaam.......

stekker

Tondelzoeker
Hi allen,

Mijn naam is rieke. Ik ben sinds vorige woensdag de gelukkige eigenaresse van een KamadoJoe classic 2017.
Ons weekmenu was: woensdag: gerookt makreeltje, gegrilde entrecote me gepofe aardappel en courgette, gegrild fruit. Donderdag: beercan chicken. Vrijdag pizza quatro formaggio, zaeredag: reebout, zondag: wildzwijnbout, maandag: wildstoofpot uit de dutchoven.......

Wow, koken en lekker eten was al mn hobby, maar ik heb echt nog nooit zoveel plezier aan het koken beleefd....... en de bijzondere smaken van mn keu maakten het uber-lekker......

Hoi Rieke, welkom bij het genootschap.
Goed, lekker bezig geweest, maak je er ook plaatjes van?

Welkom!
Dat klinkt al erg lekker ;)

Hans zei:
Hoi Rieke, welkom bij het genootschap.
Goed, lekker bezig geweest, maak je er ook plaatjes van?

Dank voor de welkoms......
Ik heb wel wat plaatjes in m'n foon, maar zo handig ik met de keu ben, zo niet handig ben ik met m'n pc...... M.a.w. ik heb nog geen idee hoe ik hier plaatjes van m'n foon krijg.....

De app genaamd 'tapatalk' is daar er handig voor. Die maakt het net zo eenvoudig fotos van je telefoon in een bericht te plakken, als in whatsapp ;)

SilverFox zei:
De app genaamd 'tapatalk' is daar er handig voor. Die maakt het net zo eenvoudig fotos van je telefoon in een bericht te plakken, als in whatsapp ;)
5364c9086325bd7dafd45bf655ea6ab5.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Graag gedaan, enneh.... Pizza = altijd lekker! ;)

Welkom hier en dat klinkt lekker :)

Terug
Bovenaan Onderaan