Beef en Steak

Aangenaam mede BBQ fanaten

Grovert

Tondelzoeker
Berichten
7
Goedemiddag! Leuk om de forums hier te lezen. Ik ben een hobby BBQer met een bastard large, die houdt van koken voor vrienden met daarbij een lekker biertje of soms een glaasje cognac. Woon in het mooie Drenthe en heb sinds een poosje een manecave waar het BBQen wat makkelijker gaat met alles bij de hand. Ik hoop hier meer te leren en zelf ook wat tips te kunnen geven. Ben dus geen pro maar mijzelf wel verbeterd. Ook wel eens aan wedstrijden meegedaan waarbij Dennis de jury was ;), maar wel gewoon focus op simpel en goede producten zonder hele gekke bereidingswijzen. Tot ziens op het forum! Gr Michel
 
Welkom Grovert! Ben benieuwd naar de mancave maar veel plezier op het genootschap!
 
Welkom Michel!
 
Welkom Michel, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom hier en veel leesplezier!!
 
Welkom, welkom. Stuur maar eens war foto's van dat mannenhok
 
Het begint erop te lijken, maar we zijn er nog niet! Afzuiging werkt al maar wil het, zoals hier al bij anderen gezien, met roestvrijstalen rookafvoer buizen nog netter maken ipv flexibele slang. Wat denken jullie? Oh ja kabels moeten ook nog netter weggewerkt worden ;)

IMG_3188.jpeg
 
Het begint erop te lijken, maar we zijn er nog niet! Afzuiging werkt al maar wil het, zoals hier al bij anderen gezien, met roestvrijstalen rookafvoer buizen nog netter maken ipv flexibele slang. Wat denken jullie? Oh ja kabels moeten ook nog netter weggewerkt worden ;)

Bekijk bijlage 69088
Heerlijk plekje toch! mooi met koelkast en al, lijkt mij een erg prettige werkplek.
Afwerking van je afzuiging is een detail 😁
Voor nu is het toch een goede oplossing, als het werkt dan werkt het.
Ik vind dat je er met trots naar mag kijken.
Je kan er altijd nog een rvs afzuigbuis aan knutselen, wellicht beetje marktplaats in de gaten houden.
Als ik dan toch kritisch moet zijn, dat kratje heineken ...😞🤣
 
Haha dankjewel! en ja dat blijft persoonlijk ;) ik vind het lekker, mag het graag drinken. Heb voor werk heel veel moeten proeven, zowel wijn al bier, en als ik pils drink pak ik dat het liefste. Naast chateau neubourg maar dat wordt wel prijzig bij verjaardagen. Ik ga marktplaats eens bekijken! Ik zag ook al mensen die er een lampenkap op hebben gezet, zal ook wel werken 😊
 
Haha dankjewel! en ja dat blijft persoonlijk ;) ik vind het lekker, mag het graag drinken. Heb voor werk heel veel moeten proeven, zowel wijn al bier, en als ik pils drink pak ik dat het liefste. Naast chateau neubourg maar dat wordt wel prijzig bij verjaardagen. Ik ga marktplaats eens bekijken! Ik zag ook al mensen die er een lampenkap op hebben gezet, zal ook wel werken 😊
Het bedrijf waar ik voor werk heeft Heineken als klant maar ongeacht hoe vaak ik het ook drink ( op het werk ) zou het zelf nooit kopen 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan