BasBQ
Beef en Steak

Aanbieding GAMMA

 

Spekkie

Pitmaster
Berichten
593
Iemand ervaring met deze houtskool toevallig?
IMG_20200507_140951313.jpg
IMG_20200507_140946630.jpg
 
Ik heb vorig seizoen een zak hier van gehad. Was erg tevreden (gebruik meestal een hout vuur ipv kolen dus geen expert) ontbranden snel en branden mooi schoon en heet.
Heb nu 'grill guru' die (vind ik) ontbrand moeilijker en brand wat langzamer. Naar mijn mening beter voor de kamodo achtige q's.

In mij gemetselde Braai is bovengenoemde meer dan welkom.
 
Hier ook een tevreden gebruiker. Gebruik tegenwoordig altijd black ranch marabu maar in het verleden deze zakken toch ook wel meerdere keren gehad. Wat ik me kan herinneren is goede kwaliteits houtskool, niet teveel rook bij het aansteken en niet gek veel gruis. Mooie allrounder en met deze aanbieding ook voor leuk geld.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Was al van plan om even langs de Gamma te gaan dus misschien hebben ze die houtskool daar ook.
Ik kwam deze tegen in de folder:

2692763.jpg
 
Ben de houtskool niet tegen gekomen, zal wel een restvoorraad zijn geweest van de Gamma bij jou in de buurt?
Die aansteker heb ik wel gescoord.
 
Die aansteker doet het zeer goed ik had verwacht dat die het slechter zou doen als die van 2x zo duur maar binnen 1 minuut had ik 4 kolen branden en was de kamado in 5 min 100 graden en in 25min 300 graden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan