Vandaag mijn 33ste verjaardag gevierd.
Vanmorgen om 07:00 de q aangestoken.
Indirect voorbereid op 105~110 graden.
Dagje van tevoren 5 mooie dikbevleesde racks van beef&steak ontvliest en in de rub gezet en dagje in de koelkast laten staan. (1kg per rackje)
Heb keertje een sparerib rackje ergens bij gekregen dit was de ontgroening conclussie, ben er niet zo kapot van
.
ze zijn dikbevleesd en zit te weinig lucht tussen de ribbels.
Heb na uurtje de boel wat opgeschoven en eentje erboven op gelegd.
Note to self; Volgende keer leg ik ze mooi allemaal weer plat zoals ik normaal doe.
3-2 thuis gedaan ( 3 uur roken, uur inpakken ) heb ze op locatie nog gelakt heb daar geen fotos meer van, zwemmen in het zwembad daar, bezig met de kids, bier drinken, ribjes aflakken nee de telefoon was ver te zoeken.
Ribs in de smoke

Had dit direct zo moeten doen had alles toch al zo opgesteld.
Effe uit laten dampen, terug ingepakt en mee naar locatie
Zoals al,gezegd helaas geen verdere fotos.
Afgelakt met een bbq sausje zoet en eentje met srirachi erin verwerkt ( gewoon standaard bbq sausje )
Alles op, was weer geslaagd

Nog deze Lekkere salade erbij gemaakt.
Vanmorgen om 07:00 de q aangestoken.
Indirect voorbereid op 105~110 graden.
Dagje van tevoren 5 mooie dikbevleesde racks van beef&steak ontvliest en in de rub gezet en dagje in de koelkast laten staan. (1kg per rackje)
Heb keertje een sparerib rackje ergens bij gekregen dit was de ontgroening conclussie, ben er niet zo kapot van

ze zijn dikbevleesd en zit te weinig lucht tussen de ribbels.
Heb na uurtje de boel wat opgeschoven en eentje erboven op gelegd.
Note to self; Volgende keer leg ik ze mooi allemaal weer plat zoals ik normaal doe.
3-2 thuis gedaan ( 3 uur roken, uur inpakken ) heb ze op locatie nog gelakt heb daar geen fotos meer van, zwemmen in het zwembad daar, bezig met de kids, bier drinken, ribjes aflakken nee de telefoon was ver te zoeken.
Ribs in de smoke

Had dit direct zo moeten doen had alles toch al zo opgesteld.
Effe uit laten dampen, terug ingepakt en mee naar locatie

Zoals al,gezegd helaas geen verdere fotos.
Afgelakt met een bbq sausje zoet en eentje met srirachi erin verwerkt ( gewoon standaard bbq sausje )
Alles op, was weer geslaagd

Nog deze Lekkere salade erbij gemaakt.
Laatst bewerkt: