BasBQ
Beef en Steak

4 gangen diner van de Q euh... 3 eigenlijk

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
we zijn dus begonnen met een borrel waarbij met roomkaas gevulde kastanje champignons omwikkeld met bacon en crispy BBQ chicken fingers  (van Leo )met bbq saus werden gegeten.  echt een topper voor bij de borrel




daarna hadden we terriyaki gemarineerde zalm lolly's op een cedarhoutenplankje gerookt met wat Japanse zeewiersalade die op smaak gebracht werd met sojasaus, vissaus en sesamolie






het hoofdgerecht bestond voor mijn vrouw uit een varkenshaasje en voor de gasten en mij een mooie cowboysteak van 1500 gram de steak heb ik volgens de reverse sear techniek klaar gemaakt en daarna nog een paar minuten direct boven de kolen lekker grillen. dan even in alufolie 10 minuten laten rustig en vervolgens aansnijden.
hierbij hadden wij Domi's coleslaw, geroosterde knoflookboter en gebakken krieltjes.










als na hadden we een blueberry cobbler met vanile ijs. helaas was de warmte uit de bbq en moest ik deze afbakken in de oven. gelukkig ging dit niet ten koste van de smaak.






uiteraard een afzakkertje met Drambuie en een bakkie koffie.


al met al weer een geslaagde avond met veel gezellige en smakelijke momenten.

bedankt voor het kijken! :D
 
Mooi menuutje, zalm lolly ziet er goed uit.
 
Zoals ik al zei... Het ziet er top uit!!!
 
Ow wauw, dat ziet er allemaal prachtig uit zeg! Daar gaan er een aantal ban op m'n to do!
 
Bah, wat ziet er dat allemaal lekker uit!! Lust ik zeker te weten ook wel!
 
zoooo hee, dit menu had je zeker kunnen presenteren op de nucleaire top in Den Haag, ziet er geweldig uit
 
=D> =D> =D> =D> =D>
 
Goed geregeld!
 
Kan me niet voorstellen dat je klachten hebt gehad over het eten ;)

De zijn de zalm lolly's een recept van het forum?
 
Jammer dat jullie zo weinig hadden.....
Hahahaha, ziet er heerlijk uit allemaal!
 
uipko zei:
Kan me niet voorstellen dat je klachten hebt gehad over het eten ;)

De zijn de zalm lolly's een recept van het forum?

het is eigenlijk te makkelijk voor woorden maar ik zal het recept binnenkort op het forum zetten. :D
 
(Staat op en maakt een diepe buiging) Wauw, mooie gerechten en zo te zien perfect uitgevoerd, diepe respect.
Tot op de laatste foto toe, Drambuie is voor mij een perfecte afsluiter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan