BasBQ
Beef en Steak

4-6 september 2011 - SPOGA, Keulen, Duitsland

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Van 4-6 september wordt er in Keulen weer de grootste tuinbeurs van Europa gehouden, je vindt hier ook de laatste nieuwtjes op barbecue gebied.

Voor meer informatie: http://www.spogagafa.nl/

Als je via de site je kaartje besteld dan is dat tegen een lagere prijs dan wanneer je het aan de deur koopt.
 
Wat kost een kaartje eigenlijk? Ik ga er denk ik maandag de 5e naar toe. Nog meer brethren die dan gaan of willen gaan?
 
Een dagticket is ?18 en voor twee dagen kost het ?28.

Weber zal een aantal nieuwe producten presenteren, op mijn blog heb ik daar een stukje over geschreven, maar de interessantste is denk ik toch wel de pizzaoven uitbreiding :D

spiesen-pizzaoven.jpg
 
Misschien toch maar een dagje vrij maken ;).
 
Ik had dus echt HEEEEEEL graag gegaan ware het niet dat ik dan goddelijk aan het Gardameer lig te wezen ;)
Lijkt me een geweldig evenement.
 
Dominique zei:
Ik had dus echt HEEEEEEL graag gegaan ware het niet dat ik dan goddelijk aan het Gardameer lig te wezen ;)
Lijkt me een geweldig evenement.

Gaan er vanaf daar geen treinen dan!!!? Mafketel....;-)
 
Dominique zei:
Ik had dus echt HEEEEEEL graag gegaan ware het niet dat ik dan goddelijk aan het Gardameer lig te wezen ;)
Lijkt me een geweldig evenement.
Het Gardameer heeft maar weer geluk ;)
 
Dominique zei:
Ik had dus echt HEEEEEEL graag gegaan ware het niet dat ik dan goddelijk aan het Gardameer lig te wezen ;)
Lijkt me een geweldig evenement.

Je begrijpt toch wel dat dit zonder foto's niet gebeurt is/gaat worden.  8)
 
Weber nieuws :-\
Pizza oven uitbreiding (alleen voor 57 CM) en de grote spiezen set, zijn nog niet leverbaar! De getoonde modellen zijn het stadium prototype nog maar net voorbij. Van beide accessoires kan ik alleen enthousiast zijn over de pizza uitbreiding (ontwikkeld door Weber UK). Mijn eerste indruk is, dat dit daadwerkelijk iets toevoegd aan het enorme gamma aan Weber dingetjes. Of 't in gebruik de moeite van het aanschaffen waard is, zullen we pas weten als er getest kan worden. Ontwerp en technische uitvoering geven mij wel enig vertrouwen. Andere Weber nieuwigheden zijn de uitbreidingen aan de serie Style: non stick pannen en platen. Het extra kleine formaat grillmand vind ik de meest interessante. In aanvulling op de briketten en Steakhouse houtskool, komt er een quick-light houtskool die sneller aan te steken zou zijn in ruil voor een kortere brandduur. Weber bestaat volgend jaar 60 jaar en er zijn verschillende marketing acties aangekondigd, zoals een Ron Blauw barbecue DVD, speciale Weber cadeau dozen voor de feestdagen en jubileum uitvoeringen voor verschillende modellen incluis een re-issue van de ' 85 Genesis.
 
Dank je voor de info Mike!

Bij die houtskool, moeten we dan denken aan een soort heatbeat systeem zoals ze in Australië veel gebruiken of meer in de richting van een minder harde houtsoort, die daardoor dus ook sneller op is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan