Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3-2-1 is een manier om spareribs te garen in de barbecue. En dan hebben we het over echte spareribs, wat wij hier buikribben of belly ribs noemen. De smoker staat dan op zo'n 107?C / 225?F, je doet je ribben er 3 uur zo in met wat rookhout, daarna haal je ze eraf en wikkel je ze in folie en legt ze terug, na die twee uur haal je de folie er af en laat je ze nog een uurtje een beetje opstijven in de smoker omdat ze van die tijd in de folie zacht worden.
Bij wat we hier als spareribs kopen, baby backs in de VS hou ik meestal 2-0,45-1 aan, dan zijn ze goed.
@Mike, ik vind mijn ribben te zacht worden zo lang in de folie, zeker als je ze de stevigheid wilt geven van wedstrijdribben. Je moet een hapje uit het vlees kunnen nemen zonder dat de rest mee komt van het botje.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.