BasBQ
Beef en Steak

24 Kitchen-American BBQ

 
 

MidVe

Stoker
Berichten
260
Op zoek naar recepten zag ik dat 24-Kitchen ook inspeelt op de BBQ-rage, die nu gaande lijkt. Op hun site hebben ze nu onder de noemer "American BBQ" een aantal artikelen en recepten staan. Niet wereldschokkend, wel leuk om te lezen ( hoewel ze de pulled pork in de oven afgaren  8-| )
 
Zal eens kijken op de site.
Pulled pork kan je tegenwoordig  overal kopen, nu ook te koop tijdens de amerikaanse weken bij de Aldi. Zag het laatst ook bij de Plus staan, misschien toch eens proberen. Denk dat ik de uitslag wel weet.
 
MidVe zei:
Op zoek naar recepten zag ik dat 24-Kitchen ook inspeelt op de BBQ-rage, die nu gaande lijkt. Op hun site hebben ze nu onder de noemer "American BBQ" een aantal artikelen en recepten staan. Niet wereldschokkend, wel leuk om te lezen ( hoewel ze de pulled pork in de oven afgaren  8-| )

ohw, mag dat niet? doe ik anders ook als het me beter uitkomt  :p
ik zie bij de pulled pork helemaal geen rookhout voorbijkomen....

pulled pork zag ik nu ook bij de lidl. zouden er nog mensen zijn die niet weten wat het is?
 
Marieken zei:
ik zie bij de pulled pork helemaal geen rookhout voorbijkomen....
pulled pork zag ik nu ook bij de lidl. zouden er nog mensen zijn die niet weten wat het is?

Hier wel hoor... appel of kers vind ik zalig bij varken!

Er zijn nog heel veel mensen die nog nooit echt lekkere pulled pork hebben geproefd! ;)
 
Sander72 zei:
Marieken zei:
ik zie bij de pulled pork helemaal geen rookhout voorbijkomen....
pulled pork zag ik nu ook bij de lidl. zouden er nog mensen zijn die niet weten wat het is?

Hier wel hoor... appel of kers vind ik zalig bij varken!

Er zijn nog heel veel mensen die nog nooit echt lekkere pulled pork hebben geproefd! ;)

ja precies ik ook, het 24kitchen recept gebruikt nul hout!
 
Terug
Bovenaan Onderaan