Beef en Steak

2 pizzadeeg bollen

 
 
 

Mark b

Stoker
Berichten
414
ik heb pizzadeeg bollen van de Sligro
Kun je 2 van deze evengoed nog tot 1 grote bol kneden?
Of word dit dan niet mooi homogeen meer?

Alvast bedankt
 
Doorgaans beter om na het rijzen niet te veel meer met je deeg te doen anders dan stretchen.

Maar waarom zou je dit willen? Pizza bol = 1 pizza?
 
Doorgaans beter om na het rijzen niet te veel meer met je deeg te doen anders dan stretchen.

Maar waarom zou je dit willen? Pizza bol = 1 pizza?
Omdat ik dit weekend een pizza stromboli wil maken en hier is wat meer deeg voor nodig.
Ik heb nog de optie om bij de ah pizzatent te halen wat al rechthoekig is maar aangezien ik nog bollen heb liggen……
 
Kan makkelijk. Maar wel op tijd doen en weer laten rijzen.
Ik heb een keer een pizzabol aangelengd met genoeg meel en bloem en er 2 pizza's van gemaakt. Wel lang genoeg laten rijzen en geen probleem.

maar waarom stretch je niet elke bol in een rechthoek, belegd er een, doe je de andere er 3/4 op en beleg je die ook. En dan rollen?
 
Kan makkelijk. Maar wel op tijd doen en weer laten rijzen.
Ik heb een keer een pizzabol aangelengd met genoeg meel en bloem en er 2 pizza's van gemaakt. Wel lang genoeg laten rijzen en geen probleem.

maar waarom stretch je niet elke bol in een rechthoek, belegd er een, doe je de andere er 3/4 op en beleg je die ook. En dan rollen?
Zou ik idd ook nog kunnen doen ja maar dit was wat er zo in me op kwam
 
Een pizzabol aanlengen met bloem zonder water kan ik me niets bij voorstellen eerlijk gezegd lijkt me een droge boel worden

Twee stretchen en dan samenvoegen gaat zeker.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Geen antwoord op je vraag, maar ben je in de mogelijkheid om morgen zelf nog deeg te maken? Dan maak je iets grotere bollen
 
Terug
Bovenaan Onderaan