BasBQ
Beef en Steak

100ste BBQ

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag was het de honderdste keer dit jaar dat ik de barbecue aan stak en dat wordt meestal gevierd met een bijzonder stukje vlees. Dit keer waren het Ierse Dry Aged Cote de Boeuf van de Sligro.
Ik moet zeggen een fantastisch stukje vlees. Deze waren bij elkaar bijna anderhalve kilo en we hebben we met z'n vieren heerlijk van gegeten!

cotedeboeuf-2.jpg


cotedeboeuf-1.jpg
 
Gefeliciteerd! Wat een schitterende stukken vlees, dat kan alleen maar gesmaakt hebben....
 
Ja, echt de moeite waard Gerard!
 
Zo dat ziet er goed uit,mooie grillmarks.
 
Vlees ziet er goed uit.
Gefeliciteerd, dat je het bijhoud hoevaak je de bbq aansteekt vind ik al een prestatie opzicht.
 
En niet teveel bot he? Ik was er toen ook echt blij mee, heeft niks nodig.
Wat heb jij aan zout en peper gedaan? Vooraf? Achteraf?
 
Gefeliciteerd, dat zijn een honderste BBQ waardige stukken vlees.
Ziet er weer erg lekker uit.

Ben dit jaar denk ik net aan 100 dagen in nederland geweest, dus in theorie was het haalbaar geweest voor me. Maar hellaas moet ik het toch met een stuk minder aantal doen.
Denk dat het je record jaar gaat worden als je zo door gaat  8)
 
gefeliciteerd Dennis.
Prachige stukken vlees, hoef je zoals Dominique zegt niet veel aan te kruiden denk ik
 
Zout en peper meer niet. Ik heb van vrienden piramide zout gekregen uit Spanje. Zijn hele grote piramide-vormige vlokken en die zijn intens zout. Dat heb ik erop gedaan. En ik heb van te voren zout en peper gedaan Dominique, dat vind ik lekkerder.
 
Dat heb je mooi gevierd zeg. Proficiat!
 
Killer grillmarks Dennis ;)

Kan nooit lekker geweest zijn 8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan