Beef en Steak

Zoekresultaten

  1. C

    Blij met mijn ei

    Dank voor de tip. Toevallig dit weekend bij de weber gedaan maar maakte dan ook nog groot verschil of je de temperatuur op het rooster aan de ene of de andere kant van het vlees meet. Werd me ook duidelijk waarom het soms zolang duurt voordat ie op de juiste kerntemperatuur komt 😁. Dat ik daar...
  2. C

    Blij met mijn ei

    Goedemiddag, Na jaren gebruik van mijn trouwe weber jumbo joe dit weekend eindelijk de beslissing genomen om een kamado aan te schaffen. Was al jaren aan het twijfelen maar door de aanschafprijs en de vraag of hij ook echt gebruikt ging worden tot nu toe de aanschaf altijd uitgesteld. Maar ik...
Terug
Bovenaan Onderaan