Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben bang van niet.
Ik heb weinig tijd omdat mijn vrouw 22 april is overleden en donderdag gecremeerd wordt dus weinig zin om op vakantie te gaan.
Maar lezen doe ik hem wel want de kinders willen dat ik ga bbq-en dus doen we dat maar 👍
Was nog bezig met de tuin maar heb nu weinig tijd. Moet nog een keukenblok maken maar mijn vrouw is helaas 22 april overleden aan beenmergkanker nadat ze eerst in 2023 borstkanker kreeg dus de bbq moet nog een tijdje wachten.
Bbq gekregen met st klaas voor ons nieuwe huis.
Hoi.
Het is geen hele dure maar wie weet in de toekomst.
Ik heb er in ieder geval wel zin in.
Ik zit nu even in hospice met de vrouw maar heb er even het plaatje bij gezocht.
Hoi,mijn naam is Reks.
Ik ben 62 en heb eigenlijk vroeger altijd op zo'n 2 meter hoge betonnen bbq gehobbyd en later op een kleinere gasbrander.
Vorige jaar een gas bbq gekregen met 6 branders waaronder een pizza brander en die wil ik goed gebruiken komend jaar dus hopelijk ook iets te leren...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.