Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag een dagje vrij van de werkgever.
Dan gaan we maar eens wat lekkers in elkaar knallen. Mijn ouders kwamen eten en die zijn dol op een broodje hamburger. Dus ik moest en zou wat lekkers maken.
1 kg runder gehakt.
2 eieren.
2 fijn gesnipperde rode uien.
100 gr gekruid paneermeel.
40 gr...
Vanavond op het menu...
Lekkere entrecote indirect gegaard met kokos brikketjes en eikenhouten splits boven op. Kern temperatuur tot 56°c gegaard en daarna 5 minuutjes gerust onder zilver folie.
Goede avond enthousiaste mede bbq liefhebbers. Ik was eens nieuwsgierig wie wat doet om zijn materiaal goed te onderhouden.
Zo vind ik het zelf heel belangrijk dat na de sessie mijn bbq er weer picobello bij staat voor de zelfde sessie. Dus alles schoonmaken. De buitenkant afdoen even met een...
Toch een goede poging. Volgende keer mischien toch een nachtje doorzitten met maten en een pintje ? :p
Succes alvast met de volgende poging.
Hoop dat hij toch nog gesmaakt heeft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.