Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft er iemand ervaring met de houtskool van vuur en rook ? Ik heb de 10kg zakken vuur en rook restaurant kwaliteit marabu besteld en ben benieuwd naar de ervaringen.
Vandaag weer eens mijn zelf ontworpen recept hamburgers gemaakt .
Voor de liefhebbers die hem willen proberen :
- 1kg runder gehakt.
- 2 losgeklopte eieren.
- 80 ML Melk.
- 100 Gr gekruid paneer meel.
- 2 grote uien fijn gesnipperd.
- 40 Gram not just bbq burger & sausage.
Alles mengen en...
En weer een nieuwe aanwinst in de collectie nu heb ik 3 bbq's . Een mooie en functionele weber mastertouch premium met kolen ring en diffuser plate voor indirect gebruik. Nu nog eens een kamado aanschaffen en dan is mijn collectie compleet.
Welkom hier arjan,
Ga er maar van uit dat hier een hele hoop kennis bij elkaar zit. Dus stel gerust je vragen en leer ;) veel plezier met je nieuwe kamado. Hoop dat deze je beter bevalt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.