Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb voor dit jaar 1 grote must op de planning ... mn koetje verdienen met een dikke brisket maar vind het nog een beetje spannend om er aan te beginnen.
Het lukt mij nog iedere keer om aan de 7 a 8 uur stabiel 120 graden te komen met de premium en de diffusor. Gewoon goed volstapellen je rookhout meteen mee verdelen en aanmaken zonder difusor plate als hij aan is 1 blokje hout bij het vuur plate erop en gaan met die banaan.
Veel succes en...
Het ziet er toch smakelijk uit.
Hopelijk smaken ze je volgende keer ook beter.
Mischien eens kijken om een hogere kwaliteit rib te halen ? Daar kan nog al eens verschil in zitten.
Vanavond was het weer zon avond.
Biertje uit de koelkast en yessss! WEEKEND!
Weber aan en gaan. Makkelijk en lekker, frikandel burned ends, ff snel een videotje van @noskos kijken en here we go de vrojdag avond snack is in de maak.
Webertje aangestoken.
Frikandellen uit de vriezer gehaald en...
Zoals de titel al zegt lekker aan de knutsel.
Ik ben dus bezig met mijn BBQ-Cave te voorzien van een bbq meubel. Dit is een omgebouwd tv meubel wat ik nog had staan.
Hier onder 2 fotos van het tijdelijke resultaat.
Graag hoor ik verbeterpuntjes en tips voor een mooier resultaat. Uiteindelijk...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.