Beef en Steak

Zoekresultaten

  1. A

    Voorstellen

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  2. A

    Even voorstellen

    Welkom!
  3. A

    Hallo uit het zuiden !v

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  4. A

    Even voorstellen!

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  5. A

    HM reageert niet meer op Wifi of Lan

    Ik neem aan dat je wel beeld heb op de display van je heatermeter? Ik kon die van mij toen ook op geen enkele manier meer benaderen, na het kaartje opnieuw geformatteerd te hebben en nieuwe software was ie weer ok. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  6. A

    Beef short ribs - hoe lang bij 100 - 110 graden?

    Is natuurlijk niet exact te voorspellen want elk stuk vlees is anders maar uit ervaring zeg ik tussen de 7 en 9 uur Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  7. A

    HM reageert niet meer op Wifi of Lan

    Ff software opnieuw op het sd kaartje zetten en opnieuw proberen, kan ook een probleem met het sd kaartje zelf zijn. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  8. A

    Pre kerst bbq met de schoonfamilie (t-bone, picanha en lamsrack)

    Lekker hoor! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  9. A

    Even mezelf voorstellen

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  10. A

    Hoi

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  11. A

    Even voorstellen

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  12. A

    Canadese ham

    Dat ziet er goed uit! gaat die kruidnagel niet overheersen ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  13. A

    Beef Jerkey

  14. A

    Flat X-mas Ribs

    Lekker hoor! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  15. A

    Ffies voorstellen

    Welkom Joost! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  16. A

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Wat visklemmen en een nieuwe thermapen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  17. A

    voorstelronde

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  18. A

    Ik zal me even voorstellen

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  19. A

    Mijn voorstelronde

    Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  20. A

    Heatermeter instellingen

    Is geen probleem,is bij mij ook zo. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Terug
Bovenaan Onderaan