BasBQ
Beef en Steak

Golden Flame houtskool Black Wattle 10kg

Robin-R

Tondelzoeker
Berichten
10
Kwam bij de Hornbach een zak tegen met een kleine scheur erin. Hierdoor was de prijs gehalveerd naar 13 euro en een beetje.

Zelfs voor deze prijs had ik het liever laten staan. In eerste instantie dacht ik dat het top was. Lekkere grote stukken en rook prima maar al snel kwamen de nadelen, veel meer fluctuatie in mijn tempraturen dan normaal. Daarnaast had ik mijn kolenmand (GG large) volledig gevuld en hield het geen 9 uur vol. Toen de kolenmand nog maar voor 1/4 gevuld was dook de tempratuur ook omlaag en steeg pas weer toen ik alle resterende kolen naar het midden had verplaatst

Mijn advies, vooral laten liggen!

as.47345899.jpg
 
Ik heb een aantal keer deze houtskool gehad, maar het is duidelijk dat het erg wisselende kwaliteit is.
Dat het snel opbrand heb ik niet gemerkt, maar wel een keer een zak met heel veel gruis gehad en een keer een zak die ongelofelijk stonk.
Ook een keer een zak gehad waar ik tevreden mee was, maar voor dat geld zijn er andere merken die constanter presteren naar mijn idee...

Overigens is hij 22 euro volgens de hornbach site. Dus als ze zeggen dat ze de prijs gehalveerd hebben, ben je er mooi dubbel ingeluisd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan