BasBQ
Beef en Steak

Gestoord vroeg

 
 

Ikbat

Stoker
Berichten
297
Vandaag een klein feestje, dus samen met @Zzzjon gisteren het vlees in de kruiden gezet.
Een stukje brisket (whole packer bijna 7kg) en een Boston Butt van iets meer dan 7kg.

En in de avond nog een biertje met het mooie weer, gezellig en dan komt het weer binnen. We mogen uitslapen tot …. 02:00 😣 klaar om te gaan stoken, en de brisket mag er op.

Rustig beginnen en tussendoor op de bank met kleine oogjes af en toe weg doezelen. Maar ja elke 30min wil de bbq weer een blok eiken hout eten. Die honger lijkt niet te stillen.

Nu het weer licht is gaat het voeden van de bbq door, de brisket mooi al ingepakt en de butt is lekker aan het omhoog kruipen in zijn temp.
L gelukkig zijn we met zijn 2e ik vergeet veel foto’s. Dit gaan we sowieso vaker samen doen weer !!

IMG_1337.jpeg


IMG_1338.jpeg


IMG_1340.jpeg


IMG_1341.jpeg


IMG_1342.jpeg


IMG_1343.jpeg


IMG_1344.jpeg


IMG_1345.jpeg


IMG_1347.jpeg
 
Laat ik dan maar wat extra foto’s aan het verhaal toevoegen. 😂😂

IMG_9953.jpeg


IMG_9964.jpeg
IMG_9966.jpeg
IMG_9967.jpeg
IMG_9973.jpeg
IMG_9976.jpeg
IMG_9978.jpeg
IMG_9981.jpeg
IMG_9982.jpeg
IMG_9985.jpeg



De brisket is er om 3 uur opgegaan, de Boston Butt om 5.

Inmiddels de brisket ingepakt en de Boston Butt stijgt lekker door, die is straks aan de beurt.
 
Het is echt het avontuur op deze manier.
Jullie hebben een gezellige nacht achter de rug met als kers op de taart lekker eten!
 
Lekker bezig. Het resultaat zal zeker goedmaken dat jullie "iets" eerder opstonden dan normaal.

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Tof als je dat met 2 kan doen👍
Zulk een smoker vraagt veel aandacht.
 
Haha supervet!

De bbq overnight experience met @Zzzjon
& @Ikbat.
Ziet er gezellig en vooral heerlijk uit mannen!
Zoiets wil ik ook ooit nog doen maar nu nog een partner in vlees vinden die dat ook ziet zitten 🤣
en op een smoker, ja dat lijkt me wel machtig mooi ook
 
Wordt een mooi feestje zo, het is natuurlijk al een feestje als zo'n mooie smoker aan gaat...
 
Een mooie nacht zo samen, lekker bezig met mooie stukken vlees!
Eetsmakelijk straks als alles klaar is :🍽️
 
Ziet er top uit! 👌 Daar zou ik wel een plekje aan tafel willen hebben!
 
En na lang wachten heeft ook de Boston Butt zich op 60 graden gemeld.

IMG_9991.jpeg


Ingepakt en door naar de 93.

IMG_9996.jpeg
 
Top om samen zo bezig te zijn 😄, ziet er goed uit op die mooie dikke smoker 💪🏼.
Maar deze Butt is er niet opgegaan 😅.Bekijk bijlage 65053
en ik las nog zo voor de fotowedstrijd geen menselijke vleesfoto's of word dit geen griekse vleesstapel 🤣


@Zzzjon 6 uurtjes voor 60 graden is netjes toch! het is ook een heel hompje vlees 😁
 
Lekker bezig mannen op deze mooie zon overgoten dag 👍🏻 Ik begin er spontaan van de kwijlen 🤤
 
Terug
Bovenaan Onderaan