BasBQ
Beef en Steak

Workshop tips gezocht

 
 

Henk1985

Sprokkelaar
Berichten
27
Beste BBQ-ers,

Van vrienden een leuke attentie gekregen om eens een bbq workshop te volgen.
Ik ben op zoek naar een goede workshop in het noorden van het land.

Ik krijg de vrienden niet zo ver om mee te gaan dus moet alleen kunnen deelnemen

BBQ's: kleine kamado, weber 67

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben
 
Ik zou eens contact opnamen met Lokaal 55 in Sneek. De forum nestors hebben mooie verhalen over iets met Weber en Reitse Spanninga als ik het me goed herinner.
 
binnen 5 minuten googlen: https://freshtoday.nl/barbecue-workshop/
Dit zit in Groningen, maar als dat ook uit de buurt is zou ik als ik jou was even googelen naar "BBQ-Workshop (naam provincie of dichstbijzijnde stad)" Dat heb ik bij bovenstaand resultaat ook gedaan
Beste MeinonA,

Op google had ik inderdaad al even gekeken. Tuurlijk is er dan van alles te vinden. Maar het gaat mij vooral om ervaringen.

Bovenstaande link van jou geven bijvoorbeeld workshops tussen april-september. Daar heb ik dus nu nog niet zoveel aan.

Mocht iemand ergens dus een goede ervaring mee hebben dan hoor ik het graag
 
Ervaringen van anderen zijn wel erg belangrijk als het gaat om workshops. Ik heb er zelf 2 gedaan, 1 keer van een slager en een keer van een 'gewone enthousiasteling'. Mag jij raden welke workshop het leukste/beste/lekkerste was... ;)

En dat terwijl ik hogere verwachting had van die van de slager
 
Dan ben ik benieuwd wat jij vindt van de workshops van Beef en Steak. Dat is zowel een enthousiasteling als een slager.
 
Terug
Bovenaan Onderaan