BasBQ
Beef en Steak

Wild burnt ends

 

Spekkie

Pitmaster
Berichten
593
H? kamaraden,

Vraagje, ik heb per ongeluk 2 kg herten goulash laten ontdooien (vraag me niet hoe) en nu vroeg ik me af of ik hiervan burnt ends kan maken voor de buurt barbecue voor morgen. Ik heb de hele dag dus tijd is geen probleem. Ik denk dat het in theorie wel kan maar hoe voorkom ik dat het droog wordt..  of raden jullie het sterk af?

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Ik denk dat je beter een stoofpotje kan maken. Er zit geen vet in dat vlees. Je kunt natuurlijk wel een zoete stoof maken oid.
 
Thanks voor het antwoord. Zou ik het vlees eerst kunnen roken en daarna kunnen stoven in soortgelijke kruiden als burnt ends? Maar dan met meer vocht en boter?

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Dat doe ik ook bijna altijd. Hier een draadje wat ik ook gemaakt heb. Is wel van Ree. Maar hert is alleen maar lekkerder.


http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=21762

Succes en we zien de foto?s wel voorbij komen
 
En stel, Stel in een zeldzaam geval, dat je herten stoof over zou hebben, dan weet ik wel een adres waar je het kwijt kan  :D

Over welke buurt spreken we trouwens?  B-)
 
Had me vergist, was half everzwijn en half heet. Beide gerookt, hert de vriezer in voor een later moment. En van het zwijn toch burnt ends gemaakt met wat extra boter. Ging prima! Bedankt voor de tips en voor foto's zie topic bij high en fast!

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan