BasBQ
Beef en Steak

WGA spit

san Lorenzo

Tondelzoeker
Berichten
6
De verhoger met spit op batterijen van BBQ-TORO is na lange tijd weer verkrijgbaar. Voor diegene die wel een spit voor de WGA willen maar er zelf geen kunnen of willen maken. Heb wel de gaatjes iets moeten vergroten zodat deze nu perfect past.
20230515_151159.jpg


20230515_151044.jpg


20230515_151007.jpg


20230515_150943.jpg


20230515_144001.jpg
 
Wel verleidelijk 🤔
 
Dat is een mooie toevoeging!
 
Perfect voor één kippetje ofzo, ga ik achteraan. (y)
 
Ik hem ook net en afgelopen weekend getest met een kippetje. Werkt prima. Tevens de stalen grillcirkel met 6 spiesen aangeschaft voor de shish kebab, sjasliek etc. etc. Past er ook op.

 
Dat is een leuk ding!
 
Heb wel de gaatjes iets moeten vergroten zodat deze nu perfect past.
Heb hem zelf vorige week binnen gekregen, maar het past inderdaad nét niet. Moet nog even met een boortje aan de gang. Zaterdag maar eens proberen

De batterijen die er in moeten, zijn dat van die normale dikkere batterijen? Die heb ik nog wel ergens, anders moet ik even nieuwe scoren.

Edit: Het zijn denk ik de grootste op het derde plaatje, die vroegah in de draagbare radio/cd speler gingen
Image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Maar als dat ding een spit met een kip aan (wat toch een heel gewicht is) laat draaien vreet dat dan geen massa batterijen?
 
Maar als dat ding een spit met een kip aan (wat toch een heel gewicht is) laat draaien vreet dat dan geen massa batterijen?
Dat zal wel mee vallen. Het is niet zo dat ie elke keer de hele kip op moet tillen ofzo. Als ie maar een beetje in evenwicht hangt.
 
Heb hem zelf vorige week binnen gekregen, maar het past inderdaad nét niet. Moet nog even met een boortje aan de gang. Zaterdag maar eens proberen
Als je aan een kant de vleugelmoertjes losdraait, kan je hem in je WGA vastklemmen. En bij die van mij kan ik dan het bovenste moertje vastdraaien. De onderste niet, maar bleef perfect zitten. Scheelt boren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan