BasBQ
Beef en Steak

W57 ketel gratis af te halen

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.631
Voor de liefhebber heb ik een W57 MT Premium ketel in de aanbieding.
Deze is als garantie gekregen van Wber, maar vertoont een niet egale emaille laag.

Na reclamatie heeft Weber weer een nieuwe gestuurd. Deze wilden ze niet terug.

Aangezien ik hem nog altijd weg kan gooien biedt ik hem eerst aan voor gratis af te halen.
 
natuurlijk zijn er veel die hem zo bij je willen komen halen. waaronder ook ik. 1 april
 
natuurlijk zijn er veel die hem zo bij je willen komen halen. waaronder ook ik. 1 april
Jammer, had ik ff niet bij stil gestaan. Maar een 1 april grap is hier niet van toepassing
 
Je zou hem ook als vuurschaal kunnen inzetten.. ideaal met de luchttoevoer van onderaf lijkt mij..

De poten van die ikea kinderstoelen (antilop) (via MP) passen precies in de gaten en met een zaag of pijpensnijder in te korten op gewenste lengte


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je zou hem ook als vuurschaal kunnen inzetten.. ideaal met de luchttoevoer van onderaf lijkt mij..

De poten van die ikea kinderstoelen (antilop) (via MP) passen precies in de gaten en met een zaag of pijpensnijder in te korten op gewenste lengte


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goeie tip ik heb ook nog een onderpan liggen. Poten eronder en vuurtje stoken.

Verstuurd vanaf mijn SM-T970 met Tapatalk
 
Ik heb hier destijds ook aan gedacht, maar uiteindelijk voor het gemak gekozen en de oudijzerboer blij gemaakt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan