BasBQ
Beef en Steak

Vulbus - worststopper

Dag is hetzelfde type als hier wat hoger reeds aangehaald een de maar groter als wat ik nu heb, maar ik vrees dat die upgrade voor mij niet voldoende is.
Als je veel hetzelfde draait is een grotere wel praktischer.
Maar zelf draai ik hier meestal toch meerdere smaken/versies van hooguit 2 kg. Prijs was dan ook nog acceptabel vanuit hobby oogpunt. :)
 
Hey @Stijn,

Je wordt bedankt.
1639128641582.png


Ik laat je weten als hij binnen is, ik zal het eerst de vrouw moeten gaan verklaren denk ik.
 
Laatst bewerkt:
@SandyMan Stuur @Stijn alsjeblieft een pb, want ik ben bang dat als ie bevalt ik weer een maand door mijn barbecueaccessoiresbudget heet ga :ROFLMAO:
 
Hey @Stijn,

Je wordt bedankt.

Ik laat je weten als hij binnen is, ik zal het eerst de vrouw moeten gaan verklaren denk ik.

haha goed bezig,
@SandyMan =>

VersandartDHL Shipping - DHL
Beeketal stainless steel sausage filler BT/BTH-series 3-15L incl. 5 filling spouts + 3 seals
Beeketal stainless steel sausage filler BT/BTH-series 3-15L incl. 5 filling spouts + 3 seals
Einzelpreis155,00 EUR
Stückzahl1
Gesamt155,00 EUR
Material
Edelstahl
Versand Versand per DHL in 1-3 Tagen
Größe und Art: 5L vertikal

Summe​

Warenwert (Netto)130,25 EUR Warenwert (Brutto)155,00 EUR Versandkosten (Netto)23,11 EUR Versandkosten (Brutto)27,50 EUR
 
@SandyMan Stuur @Stijn alsjeblieft een pb, want ik ben bang dat als ie bevalt ik weer een maand door mijn barbecueaccessoiresbudget heet ga :ROFLMAO:

Welke baas beheert dit budget? Sander, Stijn en ik samen kunnen goed pitchen.

Het is jammer dat @Ewald al voorzien is want anders zag ik hem ook nog inhaken 😂
 
Oh oh oh @Stijn .
Ik heb weer ruzie thuis hoor..
"Dus nu heb je 2 van de grote apparaten om alleen maar worst mee te maken?"
Hehe..

Maar goed dat ze niet weet wat 't kost.
Ik schrok enorm van de grootte van dit ding, ben er wel ontzettend blij mee. Voelt als geweldige kwaliteit.
6FBE2382-C163-4001-B553-3DE88D77E115.jpeg
 
de mijne is ook geleverd, maar ben niet thuis, dadelijk nog wat vlees bij de beenhouwer bestellen :)
 
Dat is een mooie aanvulling voor in "het keukentje".............
Hoeveel liter / kg worst vulling kan er in?

Ben overigens bang dat als ik dit aanschaf ik zelf op marktplaats kom te staan....TEAB / gratis af te halen :rolleyes:
 
Ben overigens bang dat als ik dit aanschaf ik zelf op marktplaats kom te staan....TEAB / gratis af te halen :rolleyes:
Haha "Moet weg / Zelf demonteren / Beller is sneller"

De mijne is 3 liter, ik moet nog zien hoeveel kilo hij aan kan. De leverancier heeft gezegd dat 2kg moet lukken.
 
Ik word wel een beetje jaloers op die mooie horizontale worstenvuller heb er stiekum al eens naar zitten kijken. maar kreeg toen al een blik toegeworpen
Mooi spul van Beeketal, ik heb de Fleischwolff FW735 Enterprise nr.10 (gehaktmolen) van Beeketal.
Echt heel degelijk. weegt alleen 25 kilo
 
damn, toch net iets groter dan ik had ingeschat;..
voelt super degelijk aan.

als ik het zo bekijk is het mechanisme bij @SandyMan hetzelfde als bij mij, enkel de opbouw is iets anders.

Die slinger moet bij jou naast tafel, en daar wilde ik niet mee sukkelen daarom een rechtopstaande gekocht.
1639413825751.png
 
De foto's laten hem een stuk kleiner lijken. Ik ben blij met de 3L, als ik 5 had besteld had ik moeten vertrekken hier thuis dat weet ik zeker..

Schitterend ding Stijn.
Hier thuis een beetje druk op het moment maar ik ga proberen zsm een run worst te doen.
 
Idd, mijn eerste foto was zuiver die fles en dan zag je het niet.
Met die fles erbij heb je een referentiepunt.
Ik ga proberen deze week nog rookworst te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan