BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Erikvdl

Tondelzoeker
Berichten
5
Hoi,

Ook ik stel me even voor hier. Mijn naam is Erik en ik ben nog behoorlijk bleu in de barbeque wereld. Ik zat eigenlijk meer aan tafel en was meer aan het lullen dan dat ik bij de barbeque stond ;-) Maargoed, nu we verhuist zijn en een tuin hebben ontkom ik er niet aan en wellicht wordt het een nieuwe hobby. Na van het weekend een kamado workshop gedaan te hebben hebben we besloten een Kamado Joe classic 3 te kopen. Aangezien ze in Nederland tot augustus niet meer leverbaar waren, ga ik hem online in Belgie halen. Hier zijn ze wel op voorraad. Weet iemand hoe dat met garantie zit ? Ik neem aan dat je garantie hebt bij KJ en niet bij een fysieke winkel.... ? Lijkt mij niet uit te maken of hebben jullie een andere mening ?

Voor derest zal ik vermoedelijk een hoop meelezen en misschien is een recept of gerecht posten,

Groeten Erik
 
Ik kan je geen advies over de Kamado geven, wel wil ik je hartelijk welkom heten op het forum en veel lees en leerplezier hier wensen, succes met de beslissing wat je gaat doen en foto's zijn altijd leuk om te zien ;)
 
Erik, welkom bij de club.

Garantie heb je normaal gesproken bij je winkel. Is die er niet meer dan kan je bij de importeur terecht.
 
Wanneer je even op dit forum hebt vertoefd zal je van bleu al snel veranderen in well done ;)
Alvast veel BBQ-plezier
 
Welkom Erik
 
Welkom bij het genootschap

Bij L&S heb je ook nog tijd om te lullen 😉
 
Welkom, sinds kort ook lid van dit geweldige forum.
sinds een week helemaal verkocht aan een kamado😅.
veel plezier hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan