BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

EvelienMP

Vuurmaker
Berichten
71
Na stiekem al heel wat maanden meelezen en tips vergaren, hierbij mijn voorstel rondje.
Evelien, 35 jaar, woonachtig in het mooie Brabantse Gilze (niet Rijen 😉) In het bezit van een mooie groene Weber Master Touch 57cm. Vier jaar geleden al eens een cursus bij de Weber academy gevolgd en wat tips en ideeën opgedaan.

Afgelopen jaar het voornemen gehad om meer te proberen en niet bang te zijn voor mislukking. Dus zo is er van alles gepasseerd in 2020 van picanha, apple baked beans, beer can chicken, spare-ribs, pulled pork, rib-eye tot Vietnamese kip en pizza.
Mijn echtgenote ervan overtuigd dat er toch echt een tweede bbq moet komen, die staat voor dit voorjaar op de planning. Dit wordt ook weer een Weber en dan de premium. Ik bbq er met veel plezier op zonder al te grote mislukkingen, dus waarom €1000 meer betalen als je dat ook kan investeren in lekker vlees?!
Daarnaast staat er dit jaar een klein overdekt buitenkeukentje op het programma, zodat ik voortaan altijd droog kan bbq’en. Dit wil ik, dankzij ideeën op dit forum samen met mijn vader bewerkstelligen.

Afgelopen jaar weer een Weber workshop gevolgd en weer veel leuke dingen bijgeleerd. Ik probeer vrienden en familie ook enthousiast te krijgen voor het bbq’en, maar die worden toch vooral heel erg enthousiast van het opeten.
Aanstaande zaterdag gaat het eerste stukje vlees van de to-do list op de bbq. De shortribs.
Nog een paar foto’s van afgelopen jaar:

49FF5CA8-4DB1-4D80-8132-F5FEAC5BA75E.jpeg


A483E812-82EC-41AF-946D-BF4E84933972.jpeg


919E43EB-3CD2-485D-9FCA-9FCA6F46742F.jpeg
 
Evelien, welkom op het BBQ Genootschap.
 
welkom hier
ziet er lekker uit allemaal zeg

en succes met je todo list. Die ga je hier echt niet korter maken :D
 
Welkom bij het genootschap

Is ook lekker toch om bij jullie aan te schuiven, hoeven ze alleen maar enthousiast te eten 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan