BasBQ
Beef en Steak

Vlees en sla.

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Het was warm vandaag, en dan eet ik graag vlees en sla.
6 cm dik, 850 gram. Dat is genoeg voor 2 niet te grote eters. Die waren hier niet, dus 1 persoon had iets minder dan de ander ( en ik was dan niet) =))

009ed942e76f2b1ca0bbb53754532d60.jpg


380eec58cf6bbf7f64d8f81289308635.jpg


7261c8014f372861011732c21ae9502c.jpg


7c90212bff0dc3a1e09512b5c11c622f.jpg


O ja, de sla.

840c6b29f2f91f72c28470c2ab7c8b27.jpg

 
Heerlijk simpel en lekker,.... jammer dat je niet nog z'n stuk had. Was zeker genoeg geweest voor nog een eter erbij. ;)
 
Mooie plaatjes!
 
Mooi vleesch!!
 
lekker stuk vlees, sla is dan voor Desi  :p
 
Njam
 
noskos zei:
Mooie plaatjes!

Er zit duidelijk vooruitgang in mijn foto's. Ik kijk nog wel eens terug in foto-emmer, en heb dan op dat gebied ook veel bijgeleerd. Grappig.
 
Lekker hoor!

Volgende keer wel het bot netjes afkluiven.
 
Lekker! En wat is sla?

Bert zei:
Lekker hoor!

Volgende keer wel het bot netjes afkluiven.

Dat is ook niet eerlijk, dan heeft Ruud niets meer te eten.
 
Nosmo zei:
Bert zei:
Lekker hoor!

Volgende keer wel het bot netjes afkluiven.

Dat is ook niet eerlijk, dan heeft Ruud niets meer te eten.

Dat was voor Guus ( de hongerige Border Terri?r, oftewel HBT)  Ruud kreeg extra sla =))
 
Ja, ziet er ook hier weer lekker uit. Leuk stuk vlees hoor, zo'n tomahawk. Als je zoiets ziet krijg je toch zin om je berevel aan te trekken en dingen te roepen als "rooaaar" en "whraaaah". Van die dingen dus.
 
Dominique zei:
Nosmo zei:
Bert zei:
Lekker hoor!

Volgende keer wel het bot netjes afkluiven.

Dat is ook niet eerlijk, dan heeft Ruud niets meer te eten.

Dat was voor Guus ( de hongerige Border Terri?r, oftewel HBT)  Ruud kreeg extra sla =))

Kijk, dat is nou echte liefde
(want dat heeft niks met vlees te maken.....)
 
El Fumarole zei:
Ja, ziet er ook hier weer lekker uit. Leuk stuk vlees hoor, zo'n tomahawk. Als je zoiets ziet krijg je toch zin om je berevel aan te trekken en dingen te roepen als "rooaaar" en "whraaaah". Van die dingen dus.

Daar heb ik dan wijselijk geen foto's van gemaakt. Er lezen jongeren mee.... ( jonger dan ik bedoel ik, en die wil ik in de waan laten dat ze over 20 jaar nog net zo mooi zijn als nu. En hun partner ook =))  ) 
 
Terug
Bovenaan Onderaan