BasBQ
Beef en Steak

Vakantie ribbetjes

 
 

Boom

Vuurmaker
Berichten
59
Nu dat ik toch op vakantie ben en buiten af en toe een duikje nemen en een koud biertje te drinken heb ik tijd over nu zag ik hier een Weber Original in het hoekje staan en ik dacht hiermee ben ik nog nooit low & slow gegaan.

Mooie gelegenheid om een paar spareribs op de 321 methode te bereiden dus hier bij de lokale super een tweetal “lions ribs” gehaald voor 12 gulden voorzien van een beetje peper en zout.
E38A4BCF-A212-468B-A4EC-B0673D2B06E2.jpeg

Voor bijgerecht een paar hasselback aardappels toegevoegd.
32B0B16F-8DE9-4168-9423-64D57F15B879.jpeg

Vanuit mijn “werkplek” kon ik het allemaal goed in de gaten houden.
5AA5D90C-8F3E-4126-8CFD-69FED8C0DE7D.jpeg

En ik moet zeggen het resultaat mocht er zijn! Het was heerlijk nu bij nader in zien had ik eigenlijk helemaal geen kamado nodig om low & slow te gaan maar goed dat hoeft niemand te weten….
EFDDDA9F-D60B-4BCE-8D78-F1974691B4AF.jpeg
 
Heel vervelend om zo op vakantie te zijn…
Mooie ribbels hoor! Dat zal vast gesmaakt hebben.
 
Dat is lekker BBQen zo op Curaçao. Ga je ook leguaan proberen. Dat was daar destijds lekker Eten. Zijn we speciaal voor naar het noorden gereden toen. Was geloof ik maar een restaurant waar je het kon krijgen.
Ribs zien er Goed uit. Dat is heel chill vakantie vieren zo, mooi uitzicht ook TOP
 
Dat is lekker BBQen zo op Curaçao. Ga je ook leguaan proberen. Dat was daar destijds lekker Eten. Zijn we speciaal voor naar het noorden gereden toen. Was geloof ik maar een restaurant waar je het kon krijgen.
Ribs zien er Goed uit. Dat is heel chill vakantie vieren zo, mooi uitzicht ook TOP
Nou ik heb variërende reacties tot nu toe gehoord dus wist ik het nog niet zeker maar wellicht dat ik het toch maar eens zelf moet gaan beoordelen!
 
Nou ik heb variërende reacties tot nu toe gehoord dus wist ik het nog niet zeker maar wellicht dat ik het toch maar eens zelf moet gaan beoordelen!

Voorzie ik daar een forum meeting?
 
Mooi plekje en mooie ribs, geniet er van!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Lekker die ribbetjes. Als ik dan nu naar buiten kijk en ik de regen in mn tuintje zie landen.... pfff Jaloers. Geniet van je vakantie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Rain drops keep falling on my Q.....

Maar jij bent lekker op vakantie. Geniet er van. Zo'n Weber is nog niet zo slecht, zeker niet in deze ambiance.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Je kan het niet laten hé. Op vakantie en bij de eerste de beste bbq ga je overstag.
Geweldig.

Das wel genieten zeg. Beetje zo'n, beetje niksen, beetje bbq-en.
Vervelend zeg.

Ribben zien er goed uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Maar goed dat tie’t hoekje uit gekomen is
Extra genieten zo 👍🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Terug
Bovenaan Onderaan