BasBQ
Beef en Steak

Upgrade :the kamadowagon

 
 

Rdj

Gemarineerd
Berichten
2.307
Voor een complete buitenkeuken wou ik ook een gasbrander er bij .
Omdat ik deze niet op het werkblad wil hebben wat werkruimte zou innemen heb ik een afneembaar blad er bij gemaakt .
20211002_131655.jpg

Maar omdat deze op de kopsekant zal komen zal de kar door het gewichten voorover kiepen .
Om dit op te lossen heb ik er uitschuifbare poten aangemaakt
20211002_131713.jpg
20211002_131554.jpg
20211002_131536.jpg
20211002_131530.jpg
 
Vaak is zo'n latere toevoeging een slecht idee, maar het ziet er zowaar goed uit 👌🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Je kan beter ipv die boutjes een pen door de koker kunnen doen. Als je de boutjes nie goed aandraait kiepert ie nog voorover. Zomaar een gedachte
 
Laatst bewerkt:
Hele mooi toevoeging, ook zonder gasbrander. Dat is trouwens wel een hele flinke.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik zou willen dat ik nog maar half zo handig zou zijn als jij!
 
Je beter ipv die boutjes een pen door de koker kunnen doen. Als je de boutjes nie goed aandraait kiest ie nog voorover. Zomaar een gedachte
Daarom ook 2 onafhankelijke poten , pen er doorheen is niet handig omdat de ondergrond nooit gelijk is en dan nog irritant kan wankelen .
De aandraai bouten zijn m10 hebben groot druk oppervlak en zal niet zo gauw verschuiven
 
Heel mooi gemaakt en een fijne toevoeging zo! Je kan het verder natuurlijk voor diverse andere zaken gebruiken mocht de gasbrander niet nodig zijn.

Om het wankelen tegen te gaan zijn de twee losse poten met bout inderdaad een betere oplossing dan een pen erdoorheen.

Kan de gasfles ook ergens bevestigd worden of in ieder geval met de kar in één keer meegenomen worden? Dat lijkt me namelijk wel handig zodat die niet apart gebracht en getild hoeft te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ziet er super uit zeg! Mooi afgewerkt ook. Ga je een hoop plezier aan beleven
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Kan de gasfles ook ergens bevestigd worden of in ieder geval met de kar in één keer meegenomen worden? Dat lijkt me namelijk wel handig zodat die niet apart gebracht en getild hoeft te worden
Nee ben ik niet van plan . Ga er de straat niet mee uit 😅.
Het is maar een 5kg flesje .
En het meeste van de tijd is het blad er af .
 
Terug
Bovenaan Onderaan