BasBQ
Beef en Steak

Tweede ronde

Huib

Kooltjesharker
Berichten
199
Beste BBQers. Zoals te lezen is mijn naam Huib gepensioneerd en hoop dit jaar 71 te worden. Hobby's zijn fietsen, fotografie en koken. Het maakt me niet uit welke techniek, grillen, bakken, stoven, sousvide enz., als er maar wat lekkers op het bord komt.

In deze post me al beperkt voorgesteld.

Dit jaar vooral bezig geweest met het dempen van de vijver en daarin het puin gestort van mijn Chinese kamado gedumpt, die ik zo'n tien jaar terug op eBay heb gekocht voor 245 euro. Had er nog mee door kunnen gaan maar de tafel was in slechte staat, vilt moest vervangen worden en het hang en sluitwerk was ook niet meer wat het moest zijn.

Gisteren de knoop doorgehak en richting Kookpunt en een bge large gekocht met modulair netst systeem acaciahout/rvs, rooster, bakingstones, draaispit enz.. Had nog een platesetter van bge. Dus dat valt dan weer mee :rolleyes:.

Lang getwijfeld tussen primo en bge. Het liefst had ik een braai gekocht maar dat gaat niet in onze bescheiden tuin. Bang dat dit overlast teweeg zou brengen.

Als het goed is wordt alles deze week geleverd. De accessoires deels meegenomen. Zit nog te dubben om er een minimax naast te zetten. Dan kan de weber weg voor een schappelijk prijsje. De wga blijft!

Zodra alles in elkaar is geknutseld volgens er wat foto's.

 
Welkom bij het genootschap in de 2e ronde

Flink gewinkeld gister dus
Hopelijk deze week de levering en aan de gang
 
Welkom hier op het mooie forum Huib


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom Huib.
Veel plezier met je BGE.
 
Welkom Huib, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom. Mooie collectie hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan