BasBQ
Beef en Steak

Sukade met aardappelbommen

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.006
Na de mooie foto's van Leo, moest ik de patato bombs ook eens proberen.
Samen met een stukje sukade en wat sla, heerlijk.

6d82ae6e-fa96-f719.jpg


6d82ae6e-fb08-aa2b.jpg


6d82ae6e-fb28-46f8.jpg


6d82ae6e-fb5b-bfee.jpg


6d82ae6e-fb84-9f50.jpg


6d82ae6e-fb9e-fb1e.jpg


Bedankt voor het kijken.
 
En voor wie waren die frikandellen? Of is dat iets anders? Niet te zuinig stukje sucade Frits, voor 2 personen? Vragen vragen...;)
 
Ze zien er goed uit hoor Frits.
En wat een mooi stukje vlees zeg  8)
Lekkerrrrr.
 
O, ik denk dat het brood is.... Ahum, niks gezegd.
 
Nee, geen frikandellen deze keer ;). Het zijn Italiaanse knabbelstengels, die moest ik alleen even opwarmen ;).

En de sukade was voor ons vieren, maar nog iets te veel (vonden de buren niet erg)
 
Ik had graag aangeschoven, ziet er keigoed uit!
 
dat is een koningsmaal geweest Frits, ziet er prachtig en heerlijk uit, wat vond je van de potato Bombs?
 
Patatobombs zijn een blijverdje. Had de vulling, van kaas, ham, paprika, lenteui, paturain en beetje ketchup even door de blender gedaan en toen in een spuitzak.
Dat vult wat makkelijker ;)
 
is voor mij weer een goede tip om te onthouden, ga ik volgende keer ook doen
 
Frits zei:
Patatobombs zijn een blijverdje. Had de vulling, van kaas, ham, paprika, lenteui, paturain en beetje ketchup even door de blender gedaan en toen in een spuitzak.
Dat vult wat makkelijker ;)

Hele goede tip, want het vullen ging bij mij ook niet zo makkelijk ;)
 
Zo laat op de avond maken dit soort foto's dat mijn ogen wateren.... Ik vind dit te schattig. Dan mis ik die tijd. Lege nest syndroom heet dat geloof ik.
 
Dominique zei:
Zo laat op de avond maken dit soort foto's dat mijn ogen wateren.... Ik vind dit te schattig. Dan mis ik die tijd. Lege nest syndroom heet dat geloof ik.

:)
 
Lekker hoor,

Sucade eten we minimaal  1x per week. maar die bommen zien er ook top uit.

Hoog op de to do lijst
 
Mooi werk Frits!!

@Leo, als je het een rotklus vind om je spuitzak schoon te maken dan kun je ook bij de makro van die puntsnoepzakken kopen, gewoon puntje er af knippen en je hebt lowbudget wegwerp spuitzakken ;)
 
Makro heeft ook zulke wegwerppuntzakken op de rol. Ik meen 200 in een doosje...
 
Wegwerpspuitzakken? Want die zijn ook weer duur. Die snoepdingen kosten bijna niets.
 
ga morgen weer eens met al de tips aan de gang, morgen o.a. de potato bombs
 
Terug
Bovenaan Onderaan