BasBQ
Beef en Steak

Steaks: poging 1

I

IANNOVA

Gast
Hooi! Zoals jullie horen te begrijpen heb ik steaks gemaakt.

IMG_0555.jpg


Oh, wow! Plastic. Verpakking eraf, kruiden erop...

IMG_0556.jpg


Beter, toch? En m'n pa heeft nog een foto uit een andere hoek gemaakt.

IMG_0557.jpg


Fikkie stoken=GOED! Fikkie wat eerst drie keer wordt uitgeblazen door de wind=MINDER GOED! Geen biefstuk... SLECHT!

IMG_0558.jpg


En in de Q! GOED!

IMG_0559.jpg


IMG_0560.jpg


En nu weet ik even geen kaartgrap, alhoewel die wel redelijk gepast zou zijn, dus: (insert card joke about Diamonds)!

IMG_0562.jpg


Even laten afkoelen en doorgaren!

IMG_0565.jpg


ETEN!

Dus, wat vinden jullie van m'n eerste keer barbequen? Het smaakte tenminste prima!
 
Nou ik snap niet veel van het hele verhaal, maar ik moet zeggen dat de steaks prima waren. 8)
 
Dat ziet er goed uit! Leuke foto's en beschrijving Ian. Was je steak ook mals? Ik heb nog nooit zelf
gesneden van de bovenbil.
 
Dominique zei:
Dat ziet er goed uit! Leuke foto's en beschrijving Ian. Was je steak ook mals? Ik heb nog nooit zelf
gesneden van de bovenbil.

Weet ik niet meer, eigenlijk moet je dat aan mijn vader vragen, die heeft er veel meer verstand van.
 
ziet er goed en lekker uit Ian, denk dat je vader trots op je is  :)
 
Ziet er errug smakelijk uit!
 
Helemaal niet slecht, voor de eerste keer ;)
 
Ziet er goed uit, maar je hebt dan ook een goede leermeester ;)
 
IANNOVA zei:
Dominique zei:
Dat ziet er goed uit! Leuke foto's en beschrijving Ian. Was je steak ook mals? Ik heb nog nooit zelf
gesneden van de bovenbil.

Weet ik niet meer, eigenlijk moet je dat aan mijn vader vragen, die heeft er veel meer verstand van.

Ik ga ervan uit dat je dit toch zelf ook hebt gegeten? Kwam je er doorheen met je knaagstenen?
 
@ Dominique, het is eigenlijk gewoon kogel biefstuk. Mijn knaagstenen hadden er weinig moeite mee ;)
 
Nosmo zei:
@ Dominique, het eigenlijk gewoon kogel biefstuk. Mijn knaagstenen hadden er weinig moeite mee ;)

Dan moet het wel mals geweest zijn, of heb je een kunstgebit? ;)
En weer ontopic.... Ik dwaal altijd zo lekker af.
 
Als dit zo doorgaat zie ik nog een echte familie rivaliteit onstaan  :D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan