BasBQ
Beef en Steak

Steak van black angus sucadestuk

 
 

koef

Kooltjesharker
Berichten
127
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost, ik was het posten ff zat, maar ik heb er wel weer zin an. Dus hier komt ie!

Vandaag is ie eraan gegaan, de black angus. Het was een aardige slachtpartij om de zeen eruit te halen maar oooohhh wat was het lekker. Samen met koef's gevulde aardappels en gegrilde boontjes!

20140412_145944_zpsshntra6e.jpg


20140412_150150_zps0p3oesgm.jpg


20140412_151003_zpspraenmvd.jpg


20140412_155826_zps9vhc4hn4.jpg


IMG-20140412-WA0003_zpss5kgrmqt.jpg


20140412_174725_zpsozdtpsvh.jpg


20140412_175116_zpsjetihxki.jpg


20140412_180113_zps7qtisxfr.jpg
 
je hebt een prima maaltijd gehad.

De zeen eruit snijden is een vak apart ja, hoeveel heb je nu uiteindelijk weg gesneden?
 
Dat ziet er heerlijk uit!
 
Culinair hoor! Mooi!
 
Slik!
 
Mooie maaltijd!!

Maar zie ik dat nu goed :-O :-O :-O :-O :-O Staat jouw Primo gewoon los op een kratje Heineken( prima biertje).
Ik zou het niet durven met zo'n dure Q.
 
Bert zei:
Mooie maaltijd!!

Maar zie ik dat nu goed :-O :-O :-O :-O :-O Staat jouw Primo gewoon los op een kratje Heineken( prima biertje).
Ik zou het niet durven met zo'n dure Q.

Hij staat wel heel stevig hoor Bert  :> een RvS tafel is in aanbouw  :D
 
Heerlijk sukade op de grill!
 
Prachtig! Jaloers op je primo! Zelfs op T kratje ;)
 
Jullie hebben heerlijk gegeten!!
 
Ziet er allemaal heerlijk uit Koef, gegrilde sucade is bijna net zo lekker als een rib-eye, zalig.

Je bent overigens de eerste waarbij ik zie dat je de kolen aan de rechterkant in de Primo hebt liggen, de meeste leggen de kolen aan de linkerzijde omdat daar ook de luchtschuif zit.
 
Ewald zei:
Ziet er allemaal heerlijk uit Koef, gegrilde sucade is bijna net zo lekker als een rib-eye, zalig.

Je bent overigens de eerste waarbij ik zie dat je de kolen aan de rechterkant in de Primo hebt liggen, de meeste leggen de kolen aan de linkerzijde omdat daar ook de luchtschuif zit.

Je hebt gelijk, had ik zelf nog niet eens over nagedacht. Ik ga het bij de volgende sessie andersom doen. Bedankt voor de tip
 
Die Sucade is idd overheerlijk, Mij is het 1 keer gelukt om  2 stukken over te houden, hierna altijd 3 of 4 stukken :p  Het smaakt er niet minder om iig  :D
 
lekker hoor, black angus sukade! Je mag mij altijd bellen als je iets over hebt! ;)
 
Camiel zei:
heerlijk Koef!

dat met die buurvrouw had ik ook, ben er daarna mee getrouwd.....

Dan zag jou buurvrouw er waarschijnlijk beter uit dan de mijne  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan