BasBQ
Beef en Steak

Steak en frites

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Grainfed ribsteak uit Australi?

63e30c3eea74a3504268c8f18c1dccae.jpg


Mike's Award Winning Rub erop, geen idee welke Mike, misschien weet een van de oudgedienden dat nog? In ieder geval niet mijn teamgenootje, maar een of andere knakker uit Amerika.

2efd7825e8b817278319a552b320d3a2.jpg


Na een paar minuten op het Ei...

c5049bf0e36f3b2fffbf1e751e791ce7.jpg


Frites erbij. En sla, maar die wilde niet op de foto.... ;)

460b1715ab14dbaec086874d1420fa28.jpg


Lekker gegeten dus!
 
Wow zeg, water loopt me in de mond! Prachtig gegaard.
 
Slurp, kwijl sllrrrrrp. Hmmmmm lekker hoor
 
Een lust voor het oog!
 
Ceriel zei:
Mooi stukje vlees, Dominique!

Bij de Hanos/ISPC in Breda. Heerlijk. Ik koop er altijd gelijk een stuk of 12, om even vooruit te kunnen. Je kunt dit vlees ook als suddervlees gebruiken. Erg smakelijk!
 
Zier er zeer lekker uit. Zou direct willen aanschuiven, maar ik denk dat de afstand mij weer parten gaat spelen, alhoewel voor een lekker stukje vlees
Maar gebruik jij dit vlees ook voor suddervlees??
 
Marc17960 zei:
Zier er zeer lekker uit. Zou direct willen aanschuiven, maar ik denk dat de afstand mij weer parten gaat spelen, alhoewel voor een lekker stukje vlees
Maar gebruik jij dit vlees ook voor suddervlees??

Ja, ik heb hier al een keer rendang van gemaakt, en boeuf Bourginon. En dat was dus enorm mals, het vlees is namelijk behoorlijk gemarmerd. Heerlijk!
Je kunt het dus bakken als steak, en sudderen. Multi inzetbaar. ( Maar je moet het niet lekker willen doorbakken, dan is het taai. Ook dat heb ik uit ervaring :(  )
 
Zo, zit ik hier kleffe Oostblok prak te eten, en dan kom jij met zo'n godenmaal op de proppen. X( Het is niet eerlijk!

Dominique zei:
......
Frites erbij. En sla, maar die wilde niet op de foto.... ;)
......

Heb ik ook altijd met sla, wil gewoon niet stil blijven zitten, vooral krulsla niet, heb je net je rolletje in de camera, zijn die boefjes alweer weg gekropen. :-O
 
Nosmo zei:
Zo, zit ik hier kleffe Oostblok prak te eten, en dan kom jij met zo'n godenmaal op de proppen. X( Het is niet eerlijk!

Dominique zei:
......
Frites erbij. En sla, maar die wilde niet op de foto.... ;)
......

Heb ik ook altijd met sla, wil gewoon niet stil blijven zitten, vooral krulsla niet, heb je net je rolletje in de camera, zijn die boefjes alweer weg gekropen. :-O

Ik had last van ondeugende rucola....
 
Ceriel zei:
Om met de woorden van een van de moddereters te spreken: "stelletje mafketels...."  =))
Ik heb dat nog nooit gehoord hier, je bent in de war hoor =))
 
Heerlijk!! 1 van mijn favorieten!!!!
 
Wat jammer dat die sla niet mee wilde spelen door zich te laten fotograferen...
Of zat er een dikke SLAK onder die stiekem weggekropen was....

Maar dat kleine vleesje ziet er wel lekker uit!!!
 
prachtig stukje vlees Dominique
 
Ziet er akelig smakelijk uit, dat lapje koe.
Grainfed ribsteak dus. Ok, helder. Deze moet ogenblikkelijk op de lijst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan