BasBQ
Beef en Steak

spek cup

 
 
 
 

camiel

Gerijpt
Berichten
2.593
Hallo barbecuevrienden

Vandaag crea met spek en gehakt, eerst een uitje en champignons fruiten en samen met het gehakt tot een lekker mengsel maken.

Plaatjes spreken verder voor zich en het is een blijver.

bacon-gehakt01.jpg


bacon-gehakt02.jpg


bacon-gehakt03.jpg


bacon-gehakt04.jpg


bacon-gehakt05.jpg


bacon-gehakt06.jpg


bacon-gehakt07.jpg


bacon-gehakt08.jpg



gloeiende groet

Camiel de barbecueman
 
mooie foto's, ziet er ook prima uit,  denk dat ik dat zomaar lust
 
Ja hoor!! Daar zijn de wedstrijdfoto's!!
Ziet er weer top uit hoor!
 
Met zulke mooie plaatjes heb je geen echte camera nodig Camiel, ziet er heerlijk uit!
 
Een waar "topheregje" !
Erg mooie foto's ook !
 
Ziet er fantastisch uit. Hoppa ... op de todo dank je wel!!
 
Recept is een beetje lastig, is uit de losse pols gegaan maar hier wat aanwijzingen:

500 gr gehakt
2 pakjes spek
2 lente uitjes
1 ei
paneermeel
koriander
paprikapoeder
knoflookpoeder
cajunkruiden


fruit een fijngehakte ui en wat fijngehakte champignons en laat dat afkoelen
bekleed bakjes
kneed rest van ingredienten en de afgekoelde champignons/uien tot een lekker mengsel
vul de bakjes en vouw het spek dicht
op de barbecue van matige hitte tot het spek een mooi kleurtje begint te krijgen
aflakken met  favoriete barbecuesaus, ik heb Sweet Baby Ray's Raspberry Chipotle gebruikt omdat daar een aangenaam zoetje in zit wat ik lekker vind bij die spek.
nog een minuut of 10 terug en klaar is de spek-cup
 
Camiel zei:
Recept is een beetje lastig, is uit de losse pols gegaan maar hier wat aanwijzingen:

500 gr gehakt
2 pakjes spek
2 lente uitjes
1 ei
paneermeel
koriander
paprikapoeder
knoflookpoeder
cajunkruiden


fruit een fijngehakte ui en wat fijngehakte champignons en laat dat afkoelen
bekleed bakjes
kneed rest van ingredienten en de afgekoelde champignons/uien tot een lekker mengsel
vul de bakjes en vouw het spek dicht
op de barbecue van matige hitte tot het spek een mooi kleurtje begint te krijgen
aflakken met  favoriete barbecuesaus, ik heb Sweet Baby Ray's Raspberry Chipotle gebruikt omdat daar een aangenaam zoetje in zit wat ik lekker vind bij die spek.
nog een minuut of 10 terug en klaar is de spek-cup
Neeeeeee dit is te makkelijk Camiel, zo'n mooie verdient gewoon een plekje onder de recepten. Ik vermoed dat er meer mensen deze gaan maken en met terug vinden is het receptendeel veel beter. Dus als jij vind dat je zulke lekkere foto's hier kunt plaatsen moet je ook voor de gevolgen instaan  :D
 
Ziet er heerlijk uit Camiel! Ga ik zeker ook eens proberen!
 
Dat heb je mooi gedaan camiel!
 
Deze cup kan ik wel waarderen!!
 
thnx!
ik zal de kippendijenvariant zaterdag documenteren en hier op het forum plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan