BasBQ
Beef en Steak

Snelle mini gehaktbroodjes

 
 
 
 
 

Ridevi71

Forum Meubilair
Berichten
10.091
Beste BBQ collega's

Op het werk. Het einde van de week is in zicht.
Gelukkig, na een hectische week.
Het zonnetje schijnt heerlijk.
WTF doe ik hier nog? vroeg ik me af.
Ik riep naar mijn collega's dat ik vandaag iets eerder naar huis ging.
Wat werk afgerond, spullen gepakt en in een door de zon opgewarmde auto gestapt, op weg naar huis :cool:
Onderweg een even voor een stokbrood, salade en 500gr rundergehakt langs de appie
Thuis gekomen 2 rookplankjes te weken gelegd in de gootsteen en het gehakt gekruid met wat zelfgemaakte rub die ik nog had staan,
een halve ui, 2 losse teentjes knoflook, een scheut srirachasaus en een klein restje chimmichurri. Kortom, van alles en nog wat.
Daarna ff lekker een paar kilometertjes hardlopen in het zonnetje en na het douche de wga aangestoken en de plankjes met de mini gehaktbroodjes erop.
Lekker langzaam laten garen en na een klein uurtje waren ze klaar. Heerlijk gegeten met de salade en stokbrood.

Het was zo lekker, dat ik dit met jullie wilde delen. Snel, simpel en superveel smaak.

De foto's. Het zijn er niet superveel maar het geeft een indruk

En hoppa, de plankjes op de bbq

20210319_173047.jpg


Na een half uurtje ff meten en spieken. Lookin' good 😋

20210319_184102.jpg


En op het plankje. AANVALLUHHH !!!!!
20210319_184605.jpg



Wat is dit lekker zeg. Gewoon even snel iets in elkaar flansen en daarna genieten.
Het weekend is begonnen 🥳🍻
Geniet ervan mensen.

Dank voor het kijken.
Rick
 
Dat ziet er uit als een voortreffelijk maaltje. Het was ook heerlijk weer vanmiddag om wat eerder naar huis te gaan 😉
 
Dit is een prima gerecht niks mis mee en simpel is ook lekker mooi begin weekend


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Dat ziet er weer super uit Rick. Ik geloof graag dat jullie hebben zitten smullen.
Maar waarom hard lopen? Je was toch op tijd vertrokken van je werk ;)
Maar heerlijk die voorpret, ik ken het helemaal. Zo ontstaan de beste BBQ momenten.
 
Dat zijn nog een flinke gehaktballen 😂 heerlijk hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan