BasBQ
Beef en Steak

Sligro vlees.

 
 

Antal

Sprokkelaar
Berichten
25
Vanaf 4 t/m 22 mei vlees in de aanbieding bij Sligro. Weet iemand iets over prijs/kwaliteit bij Sligro? Ik weet dat er nog btw bijkomt.

IMG_3051.jpeg


IMG_3050.jpeg


IMG_3049.jpeg
 
Vroeger, tot een paar jaar geleden, regelmatig wat gekocht. Prima prijs kwaliteit verhouding maar niet het allermooiste.
 
Ik ben altijd heel tevreden. Personeel is heel behulpzaam en kwaliteit is ook goed. Niet de goedkoopste maar ze hebben wel stukken die je op andere plekken niet krijgt.
Qua vis hebben ze trouwens ook echt goede kwaliteit.
 
Het is mijn standaard adres voor vlees en vis. Personeel is altijd behulpzaam en kwaliteit is prima.
 
Hier hetzelfde als @Ericamado , ik kom er dan ook wekelijks (voor een voetbalkantine, maar hé, ik ben er dan toch)
 
Ik kom er ook regelmatig. Prima prijs/kwaliteit.
Ik vind de Hanos of online slagers wel beter
 
Ik ben altijd heel tevreden. Personeel is heel behulpzaam en kwaliteit is ook goed. Niet de goedkoopste maar ze hebben wel stukken die je op andere plekken niet krijgt.
Qua vis hebben ze trouwens ook echt goede kwaliteit.
Niet om commentaar te leveren of afzeiktv😉, maar waarop basseer je "niet de goedkoopste"?
Ik heb jarenlange ervaring in en met horecagroothandels, maar vind dit altijd een interessante discussie.
Een pot pindakaas kun je 1 op 1 vergelijken en daarvan is de supermarkt gewoon goedkoper. Een groothandel kan daar nooit qua volume tegen op.

Vlees/vis/wild is lastig, wat vergelijk je met wat? Kwaliteit, herkomst etc.

Maar ben je niet de goedkoopste, als je betere kwaliteit aan biedt of wanneer je een groter assortiment hebt en de goedkopere stukken niet in het zicht liggen?
 
Ik haal mijn grote stukken vlees bij de Sligro. Helaas hier in de buurt van zowel de hanos als de sligro hier hebben nauwelijks of geen vers producten. De dichtsbijzijnde sligro zit op 25 minuten rijden. Goede service en advies. Ja als ik hier bij de plaatselijke slager mijn wensen opgeef dan krijg ik wel een beter stuk maar ook een prijs die vaak meer dan het dubbele is.
 
Ben niet echt kapot van het Ierse Rundvlees.
Af en toe een mooi stuk USA of Uruguay Grain-Fed laat ik niet liggen.
Varkensvlees is prima voor de prijs imo.
 
Niet om commentaar te leveren of afzeiktv😉, maar waarop basseer je "niet de goedkoopste"?
Ik heb jarenlange ervaring in en met horecagroothandels, maar vind dit altijd een interessante discussie.
Een pot pindakaas kun je 1 op 1 vergelijken en daarvan is de supermarkt gewoon goedkoper. Een groothandel kan daar nooit qua volume tegen op.

Vlees/vis/wild is lastig, wat vergelijk je met wat? Kwaliteit, herkomst etc.

Maar ben je niet de goedkoopste, als je betere kwaliteit aan biedt of wanneer je een groter assortiment hebt en de goedkopere stukken niet in het zicht liggen?
Je hebt bv Aalvink online, en de makro is over het algemeen ook net ietsje goedkoper. Qua prijs/kwaliteit ben ik het wel met je eens, daarin zijn ze gewoon top.

Ik heb wel eens dat als je met "gewone" mensen naar de sligro gaan ze schrikken van de prijzen. Sommige producten zijn er duurder dan in de supermarkt. Maar daarom dat ik zei; ze bieden wel dingen aan die je nergens anders krijgt.

Voor mij zelf is het wel de moeite waard en ik kom er ook zeer regelmatig.
 
Je hebt bv Aalvink online, en de makro is over het algemeen ook net ietsje goedkoper. Qua prijs/kwaliteit ben ik het wel met je eens, daarin zijn ze gewoon top.

Ik heb wel eens dat als je met "gewone" mensen naar de sligro gaan ze schrikken van de prijzen. Sommige producten zijn er duurder dan in de supermarkt. Maar daarom dat ik zei; ze bieden wel dingen aan die je nergens anders krijgt.

Voor mij zelf is het wel de moeite waard en ik kom er ook zeer regelmatig.
Ik schrik altijd van de prijs van vlees in de supermarkt. De prijs van kipfilet of dijenvlees bijvoorbeeld. Is 5 euro per kilo goedkoper bij de groothandel. Biefstuk waar je voor bagger 25 tot 30 euro per kilo voor betaald.
Nee dan vind ik dat je bij de groothandel echt wel betere kwaliteit voor minder kunt vinden.

Maar het blijft altijd de vraag wat je vergelijkt. Het ene stuk Iers gerijpt vlees is het andere niet.
 
Zul je net zien. Vandaag voor de eerste keer tevergeefs naar Sligro gegaan (voor het vlees). Zaterdag komen vrienden eten en wil ik beenham op de kamado voor bij asperges. Hadden ze bij Sligro alleen gemarineerde gebraden beenham liggen. Toen ik vroeg naar naturel bleek dat ze alleen gebraden hebben en een ongemarineerd stuk was meer dan 3 kilo :oops:
 
Zul je net zien. Vandaag voor de eerste keer tevergeefs naar Sligro gegaan (voor het vlees). Zaterdag komen vrienden eten en wil ik beenham op de kamado voor bij asperges. Hadden ze bij Sligro alleen gemarineerde gebraden beenham liggen. Toen ik vroeg naar naturel bleek dat ze alleen gebraden hebben en een ongemarineerd stuk was meer dan 3 kilo :oops:
Tja, het is vaak ook iets groter en meer dan in de supermarkt. Maar de rest kun je zo invriezen.. 😊
 
Uiteraard zijn de stukken meestal groter dan in de supermarkt, dat ik ook een van de redenen om daar te kopen ;)
Ik had deze keer echter een stuk nodig dat niet veel te groot was, want de vriezer zit al vol 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan