BasBQ
Beef en Steak

Simpel maar lekker. Pulled chicken!

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Gisteren pulled chicken klaargemaakt. Eerst de kippendijen op de Kettle gegrillt en daarna laten sudderen op de Stove in de Dutch oven. Vandaag opgewarmt en geserveerd op een broodje met augurk, sla en saus, samen met frietjes en sla.

20220504_182431.jpg


20220503_192623.jpg


20220503_190242.jpg


20220503_190110.jpg


20220503_185820.jpg


20220503_185322.jpg
 
Altijd fijn. Hier maken we vaak wat extra zodat het in de vriezer kan. Maar snap ook als het je vriezer niet haalt
 
Altijd fijn. Hier maken we vaak wat extra zodat het in de vriezer kan. Maar snap ook als het je vriezer niet haalt
Dit was 8 ons. Er is nog over voor 3 broodjes, dat zal ook wel niet in de vriezer belanden 🤣
 
Lekker zeg!

Pulled chicken is heerlijk, zeker op een broodje.
 
Lekker hoeft niet moeilijk te zijn.
Een van mijn favorieten, pulled chicken. Dat zal gesmaakt hebben.
 
Heerlijk, gelukkig hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn
 
Eindelijk de Windmill stove eens gebruikt. Stond er al sinds de kerst. Met het mooie zomerweer is het leuk om wat buiten te kokkerellen.
 
Eindelijk de Windmill stove eens gebruikt. Stond er al sinds de kerst. Met het mooie zomerweer is het leuk om wat buiten te kokkerellen.

Zeker mooi die stove.
 
Gaaf ding die stove. En je broodje pulled chicken ziet er erg lekker uit.
 
Lekker broodje. Pulled chicken wordt hier ivm de doorlooptijd vaker gemaakt dan pullex pork.
Altijd lekker.
 
heb nu last van instant honger.
wat ziet het er heerlijk uit zeg. top
 
Vaak gemaakt maar nog niet op de BBQ.........schandalig moet ik bekennen. Snel maar eens doen. Ziet er zo lekker uit..
 
Och mien liebe, fijn hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan