Beef en Steak

Shakshuka uit de bbq wok

Peter64

BBQ Junkie
Ik weet dat het heiligschennis is op dit eervolle forum, maar ik heb vandaag een vegetarisch gerecht gemaakt in mijn nieuwe Weber wok.,
Het oog viel op een recept van de weberwebsite aangevuld met spiesjes van zoete aardappel.

1591819725554_fa27b8c8-4a05-4518-a9b5-503e98ff7862.JPG

IMG_3723.jpg

Och, heligschennis is een groot woord.... Alleen jammer dat je verbloemt dat je vergeten bent vlees in te kopen

Zo ben ik ook 'part-time vegetariër'.... Vanochtend een boterham met pindakaas gegeten...

Back on topic; ziet er heerlijk uit, lust ik wel!

Lekker geworden toch, dat is het belangrijkste
Ik zie eitjes liggen, die komen uit een kip 😉

Niks mis met vegatarisch Qen als je het mij vraagt! Ik maak zelf regelmatig Shakshuka maar nooit op de Q. Je hebt mij geïnspireerd om het een keer te proberen

Mooi maaltje. Had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Zal het dus eens moeten proberen.
Plaatjes zien er lekker uit. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Had graag een vorkje mee geprikt.

Ha Bram, durfde het tussen de al die tonnen aan brisket, sparribs, pulled pork etc bijna niet te posten.🤗

Laatst bewerkt:
Hahaha jij durft! Man, dat is zo'n lekker gerecht! Trouwens ook heeeeerluk met braadworst in stukken er door of chorizo....
Maar serieus, geeft de bbq er nog een extra smaak aan?

Als carnivoor had ik toch echt graag een vorkje meegeprikt ziet er lekker uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ik zou geen nee zeggen, ziet er heerlijk uit. (Kleine balletjes gehakt en nog tussen is ook lekker) Ook lekker met tzaziki.

Nou ik kan dit geen heiligschennis noemen, vegetarische gerechten horen er ook bij (y) er zijn hier genoeg leden die part time vegetariër zijn of anders wel een partner en/of kinderen hebben die geen vlees eten;)

De shakshuka ziet er heerlijk uit, ik heb dit vreemd genoeg nog nooit gemaakt🤔 en iedere keer als ik het zie denk ik, aankomende week maak ik dit ook.

Terug
Bovenaan Onderaan