BasBQ
Beef en Steak

Rolo's op banaan

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Zoals geadviseerd, op zijn zij, valt hij niet om, en met de key ingredients

2012-04-02193002.jpg


Maar dan om het een beetje eigen, zeg American, te maken...

ja wel, marshmallows  ;)

2012-04-02193228.jpg


2012-04-02193910.jpg


2012-04-02194146.jpg



En om te zorgen het temperature juist was heb ik als voorgerecht een ribeye of twee erop gegooid  ;)

2012-04-02184111.jpg


2012-04-02184412.jpg


2012-04-02185203.jpg


Alles zeer goed gelukt.
 
lekker alabama
 
Het is wel te zien dat jij niet zo van zoet houdt ;)

Maar die rib-eye's zien er wel bijzonder smakelijk uit.  ;D
 
Dat ziet er goed uit.

Me vrouw vind BRR altijd erg lekker maar volgende keer moet ik hem ook met marshmallow maken.
Zo zie je maar weer waar het forum goed voor is 8)
 
Oei, dat lijkt me heeel zoet worden...
 
Mooie banaantjes maar volgens mij ben je de rum vergeten ;)
 
Nee Nee we say!! Rum zit er zekker in  :)

(special naar de winkels gister om Rolo's en donker rum te kopen)
 
Pfew, gelukkig, ik maakte me al zorgen ;)
 
Rum hier altijd op voorraad 8)
Rolo tegenwoordig ook, in het begin sneuvelde de rolo's ook wel eens als gewoon snoepgoed,  nu gewoon familie pakken in huis 8)
 
Ziet er lekker uit, zeker die gevulde banaan. 8)
 
Tsja gewoon op zijn zij maak ik al jaren rechtop met vallen en opstaan. hoe simpel kan het soms zijn  ;D ;D ;D
 
@noskos, geen zorgen maken! Het is hier geen Tiki Den, maar we zijn wel goed voorzien  :)  Best wat op vooraad, maar rum had ik niet.

@Boldeagle, niet gelezen (veilig zij-ligging) had ik mischien ook niet de eerste keer aan gedacht. Maar al jaren???  hhmmmm  ;)

@RoBBQ, bedankt nog voor iet idee!
 
Alabama zei:
@Boldeagle, niet gelezen (veilig zij-ligging) had ik mischien ook niet de eerste keer aan gedacht. Maar al jaren???  hhmmmm  ;)

Ik heb hier ook nooit beweerd slim te zijn  :p  ik maak vaak "helften" met rum,suiker en/of kokos deze vallen nooit  ;D ;D
 
Boldeagle zei:
Ik heb hier ook nooit beweerd slim te zijn  :p  ik maak vaak "helften" met rum,suiker en/of kokos deze vallen nooit  ;D ;D

Als je maar weet welke kant van de 'helft' omhoog moet  ;)
 
Alabama zei:
Boldeagle zei:
Ik heb hier ook nooit beweerd slim te zijn  :p  ik maak vaak "helften" met rum,suiker en/of kokos deze vallen nooit  ;D ;D

Als je maar weet welke kant van de 'helft' omhoog moet  ;)

ouch... good one  :p
 
@alabama geen probleem, heb het idee ook van het forum vandaan 8). Geen idee wie geestelijk vader er van is. Maar het in ieder geval erg geliefd
 
Terug
Bovenaan Onderaan