BasBQ
Beef en Steak

Ribs & beans

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag weer eens een ouderwetse low & slow sessie met ribs en hog apple baked beans. In de bonen nog een portie pulled pork dat in de vriezer woonde :D

beedb925a42af36cdd17fb918f315171.jpg


832c0e3d1167ce5eb8a1c4c30df97bfe.jpg
 
Lekker pruttelen :) Kan je alles doorheen doen door baked beans. Super lekker.
 
Lekkere manier om je vriezer weer eens wat op te ruimen ;)
 
Lekker aan de Q geweest Noskos.
PP moet ik ook eens aan de smoked beans toe voegen. Klinkt goed
 
Lekker hoor, hoe meer ik dit soort recepten zie, hoe meer ik bedenk om ook zo'n pan aan te schaffen :)
 
Ik kan het bijna ruiken, krijg gelijk trek.
 
Ribs en BBQ baked beans, een perfecte herfstmaaltijd.
 
SandyMan zei:
Lekker hoor, hoe meer ik dit soort recepten zie, hoe meer ik bedenk om ook zo'n pan aan te schaffen :)

Mijn Dutch Oventje komt van de Sligro. Geen idee of ze deze nog hebben maar hij was indertijd 8 euro of zo in de aanbieding. Niet echt iets om je een buil aan te vallen ;)

Deksel heeft plastic knop, maar die gebruik ik niet als hij in de barbecue gaat.
 
wat ziet dat er heerlijk uit.
en die bonen..... die zijn zooo lekker
 
Ribs en bonen, moet ik toch eens voorstellen hier thuis, wellicht krijg ik ze dan aan de bonen :)
 
Wat een prachtige mahonie kleur hebben die ribbels zeg... daar krijg ik trek van!
 
Lekkerrrrrrrr  :)
 
Ribs and bbq beans is echt een top combinatie! vooral als er PP door de bonen zit, of left over brisket, maar dat is zeldzaam dat het hier overblijft...
Dat lust ik zeker wel! Bedankt voor het delen!
 
De ribben en de bonen zien er super lekker uit Dennis, dat zal gesmaakt hebben en die ribben hebben inderdaad een hele mooie kleur, ik vraag me af :-? welke kruiden en eventuele mopsaus heb je gebruikt :))


KamadoNovice zei:
Ribs en bonen, moet ik toch eens voorstellen hier thuis, wellicht krijg ik ze dan aan de bonen :)

Bruine bonen en al die andere bonen waren de enige groenten die ik thuis niet hoefde te eten (nadat ik mijn bonen een keer aan tafel zo in mijn bord had uitgekotst) dus toen mijn wederhelft een keer bbq beans wilde maken stond ik niet echt te springen...................toch proeven en ik vond het geweldig :D ik ben nog steeds geen fan van alle bonen maar witte bonen en borlottiebonen zijn wel mijn favoriet................dus wil je de rest van de familie aan de bonen krijgen, maak bbq baked beans en experimenteer met verschillende bonen ;)
 
Sorry Jet, had problemen met Tapatalk en was op vakantie.

De rubs hadden als rub Noskos the Pulled Pork en als glaze de laatste 20 minuten een laagje Noskos the Original Barbecue Sauce.
Tussendoor ingepakt met boter, honing en lichtbruine basterdsuiker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan