BasBQ
Beef en Steak

Restoratie Weber 57cm

the_fonz1975

Tondelzoeker
Berichten
21
Ik heb een Weber Kettle (diam. 57cm) op de kop kunnen tikken, maar er is wel wat restauratie aan: het deksel valt vrij goed mee: slechts één plekje waar de verf is verdwenen maar geen roest.
De ketel zelf is er wat slechter aan toe. Aan de buitenkant is de keramieklaag gebarsten en aan de binnenkant zijn er rondom roestplekjes.
Ik heb alle onderdelen gedemonteerd en alles al schoongeschraapt en opgewreven met staalwol. Ik ga er natuurlijk geen nieuwe van kunnen maken, maar zijn er tips om die roestplekjes het best te behandelen? Gewoon overspuiten met hittebestendige zwarte lakverf? Alvast bedankt
 
Als ik dit lees in de beschrijving dan vrees ik dat het niet geschikt is voor een bbq.

BARBEQUE REPEREREN MET EMAILLE REPARATIE TIP?
Vraag
kan een barbeque waarvan de deksel van porselein emaille licht beschadigd is met dit product te repareren? Is het bestand tegen de hoge temperaturen die worden bereikt met een barbeque?
Antwoord
EMAILLE REPARATIE TIP kan ongeveer 100 graden hebben. Onze ervaring is dat EMAILLE REPARATIE TIP hier vaker voor gebruikt wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan