BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork met de Inkbird lsc-007bw

 
 

TdeH

Vuurmaker
Berichten
76
Beste Mede qers,

Van het weekend een heerlijk stuk procureur omgetoverd tot pulled pork (3kg).
Niet zo heel spannend natuurlijk maar heb mijn nieuwe speeltje uitgeprobeerd.
De inbird automatische temperatuur regelaar.
Nu heeft het zelf doen echt wel zijn charme maar voor lange sessies is dit wel lekker handig.
En je hoeft je NERGENS meer druk om te maken.
ding doet het bijzonder goed en bleef gedurende bijna 10 uur om 2 tot 3c nauwkeurig zeer mooi dus
Pulled pork lekker gerubbed en ingespoten en hop erop
na 5 uurtjes ingelakt, 2 uur later ingepakt en 3 uur later eraf en zie hier resultaat!
Goed weekend alvast!

20220116_181633.jpg


20220116_223451.jpg
 
Niet spannend misschien maar wel verrekte lekker.
 
Dat is toch wel een mooi apparaatje hoor.

Het verliest inderdaad wel zijn charme zo, maar het resultaat mag er wezen!
 
Ik gebruik hem soms als ik net wat minder tijd heb om er bij te blijven, ideaal.
 
En je hoeft je NERGENS meer druk om te maken.
Ik vind het altijd nog bijzonder dat men zo'n electrische waaier meteen 100% vertrouwen.
Je kamado is toch van zichzelf al super stabiel?

Verder ziet het er fantastisch lekker uit hoor.
 
Ik vind het altijd nog bijzonder dat men zo'n electrische waaier meteen 100% vertrouwen.
Je kamado is toch van zichzelf al super stabiel?
Misschien toch maar best om er wat op te betrouwen. De eerste keer dat ik mijn Signals & Billows gebruikte zat ik meteen de ingestelde temperatuur te wijzigen wanneer er toch een kleine schommeling was en voor je het weet heb je geen controle meer over je temperatuur.
Intussen veel bijgeleerd: zo'n procureur kan wel wat hebben en vooral de ingestelde temperatuur niet wijzigen
 
Mooi hoor! Ik kan het niet goed zien, maar is deze op een Kamado of een kettle aangesloten?
 
Lekker hoor
Schuif maar door
 
Terug
Bovenaan Onderaan